joi, 10 februarie 2011

10 februarie (amânare)

Postat joi, 10 februarie 2011  la ora 21:59:00  

        Azi sunt fericită (relativ).Şi nu ştiu de ce..Adică,am multe motive să nu fiu.
        Plictiseală la şcoală.. m-a mutat diriga' în ultima bancă din cauza unui prost care vorbeşte în timpu' orelor.  
        Am început să mă înţeleg mai bine cu colega cea nouă,deci îmi retrag cuvintele de ieri...nu-mi mai bag nimic în ea.  
        Azi trebuia să-mi ia mama tricou' ăla de la poşta şi ce crezi ?...doar "trebuia" .  O poştăriţă mai ratată decât şurubu-n ciorbă n-a vrut să i-l dea ei, că cică avem adrese şi nume diferite... ete cur. Ea n-a auzit de părinţi divorţaţi ?
 În fine... aşa că tre' să mă duc personal mâine la poşta (deja îmi vine să borăsc). Pun pariu că nu reuşesc să-l iau nici mâine...sau cine ştie? Tre' să fie ceva care să nu-mi convină mie
        Habar n-am cum să închei postarea. Deci...ăăăă...pa? 
        Pa.  

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. #:-s ma bucur ca te simti mai bine :*:*
    si sper ca maine sa reusesti sa iti iei tricoul ;);))
    Hug&Kiss,sis a ta >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma asteptam sa nu poata sa il ridice mama ta pentru ca si eu am incercat de cateva ori sa ma duc in locul mamei mele si m-am dus degeaba.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top