vineri, 11 februarie 2011

11 februarie -Zi cu inspiraţie

Postat vineri, 11 februarie 2011  la ora 18:58:00  


        Hy. Ce crezi ? (am înnebunit cu vorba asta)
        Azi mi-am luat tricou'.O să pun câteva poze prin postare. 
        Aşa. Dimineaţă a venit tata pe la mine,am fost împreună la poşta şi  m-a dus la şcoală.
        În prima pauză  m-am schimbat cu tricou' din poze. La ora de T.I.C. ne-a pus profu' să luăm o poezie de pe net şi să o scriem în word . Cum netu' nu mergea ,am făcut o poezie împreună cu colega mea de bancă,Alexandra.  
                       Poezie ,poezie:
  

Privesc la cer ca nebuna,
Mă uit cum răsare luna,
Începe furtuna,

Şi-mi udă aluna.

Stau în ploaie şi respir,
Mă uit la lună şi mă mir,
Mă aflu în cimitir,
Purtând o bluză de caşmir.

Stau la T.I.C. şi mă oftic;
Netu’ nu merge niciun pic.
Tre’ să fac o poezie
Şi am dat-o-n nebunie.

Stau cu Alexandra-n bancă
Şi profu’ la cap ne toacă.

E a patra strofă-aşa,

Mă gândesc să-nchei poezia.


Noi acum am terminat
Şi la chimie am plecat
                                                      Dacă poezia v-a plăcut,
                                                      Mâncaţi o bucată de unt.

                                        P.S. dacă n-aveţi unt,e bună şi margarina.:)
 
        Mna..sper să vă placă. Faza e că n-am vrut să şi aibă un sens poezia. Trebuie doar să rimeze şi să sune nebunesc.
        După ce am terminat de compus minunata poezie, am mers la ora de chimie unde am stat degeaba. Într-o pauză am găsit într-o bancă -de la elevii care învaţă dimineaţă (a 11-a E)-un bileţel "de dragoste" cică. I-am făcut şi poză,special pt. blog.
"Traducere":  Hai,mă!! Am zis ceva frumos ca să mă f**i, ştiu de mult că vrei. Să văd şi eu ce imaginaţie ai.  
  
"Traducere ": Spune-mi ceva frumos. Fă-mi o declaraţie de dragoste.  

STF !... with love.


Sunt nişte romantici ei,nu ?
Aşa ziceam şi eu.








        În rest, nimic special . Asta-i tot. Hai c-am făcut ditamai postu'. Ajunge, nu?
        Bye.  

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. Amuzant ;)) Frumoasa postare. O astept pe urmatoarea :*

    RăspundețiȘtergere
  2. superba poezia :> tu si Alexandra va pricepeti nu gluma ;))
    vaai ce biletel romantic 8-> :))
    Bine ca ti-ai luat tricou'...
    Hug&Kiss,ylly/suri :P
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos e tricoul..ma bucur ca ai reusit sa ti-l iei pana la urma. ;)
    Si poezia,e mortala.Biletelul :)):)):)) NO COMMENT=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Amuzant! Cat despre bilet, imi aduce aminte de tinerete :)

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top