luni, 21 februarie 2011

21 februarie

Postat luni, 21 februarie 2011  la ora 23:21:00  

        Ce crezi ? Am răcit
        De la ce? Nu ştiu nici eu. 
        Dimineaţă,când am plecat spre şcoală,am văzut că erau 2 ţigani borâţi  oameni care se certau pt. nişte droguri
        "Bă,tu nu mai poţi să vinzi droguri aici fără aprobarea mea. Clar? "
        "Da' cin' te crezi tu,fraiere? " 
        Cam aşa arăta discuţia lor . 
        Pe la şcoală a mers destul de bine. Am scăpat de un test la logică.  A vorbit mai toată ora profa' despre răceala ei ...o înţeleg perfect
        Azi am terminat şi tema la fizică. Uffff...era şi timpu'..după o săptămână de chin
        Zi relativ bună. 
        Next!

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Off...ai răcit :(
    asta e perioada de răceli și gripe 8-| logik nici eu nu am scăpat :)) :-<
    Bravoo ai finish tema :-BD.
    ------------
    Hug&Kiss,ylly/suri

    RăspundețiȘtergere
  2. Pf..crede-ma stiu cum e sa fii racita.Mie mi se intampla asta de vreo 20 de ori intr-o singura iarna:| Si nu glumesc.Of..sper sa te faci bine repede! si bravo pentru temaa!!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc.
    Sper să treacă repede X_X

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow !
    Ai termina tema la fizica? :))
    De fiecare data cand te intrebam "ce faci?".
    Raspuns : "scriu la fizica :| "
    :))
    :*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top