joi, 10 februarie 2011

9 feb. 2011

Postat joi, 10 februarie 2011  la ora 01:24:00  

        Am avut o zi super nasoală.  Acum mă apuc şi eu să scriu despre ea,după ce a trecut. 
        Dimineaţă n-am avut curent ,aşa că am dormit până la 13:00 ,am plecat la şc pe la 14:00 .Am o nouă colegă,să-mi bag...  !! 
        Niciodată nu mi-au plăcut colegii noi . Vin şi ei după un semestru,ca mămăliga-n canal .  În fine...
        Am avut ore relativ uşoare ,în care m-am plictisit ,am râs, am plâns şi-am ascultat muzică
        Când am ajuns acasă,am început să mă simt nasol ...psihic (ca de obicei) şi... şi nimic.
        Măcar o veste BUNĂ : A venit un tricou pe care l-am comandat acu' câteva zile.  Mâine (azi ,cum ar veni)  îl iau de la poşta ...Iar o să stau 600 de ani la coadă ,ca într-un final să-mi zica o fufă d-aia greţoasă că aştept la ghişeu' greşit... România.
        Mna...atât. Noapte bună (...ce-a mai rămas din ea )!

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. Uită-te la ultima postare (10 feb. 2011) să aflii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. "Iar o să stau 600 de ani la coadă ,ca într-un final să-mi zica o fufă d-aia greţoasă că aştept la ghişeu' greşit." =)))))):*

    RăspundețiȘtergere
  3. Bybanu Junior,păi da,aşa se întâmplă mereu [-(

    RăspundețiȘtergere
  4. "Iar o să stau 600 de ani la coadă ,ca într-un final să-mi zica o fufă d-aia greţoasă că aştept la ghişeu' greşit..." Eu de obicei cand ma duc la posta, desi e foarte aglomerat, ma bag in fata tuturor ca sa intreb la un ghiseu unde sa astept si abia apoi ma asez la coada pentru ca asa pateam si eu inainte. :)

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top