marți, 8 februarie 2011

Bine am venit !

Postat marți, 8 februarie 2011  la ora 22:08:00  

        Bună . 
        Nu contează cine sunt ,cum mă numesc, câte sute de ani am,pe ce planetă locuiesc,câţi prieteni dalmaţieni am ,ce-mi place sa fac în "timpul liber",ce calitaţi si defecte am (deşi unele o să reiasă din postări). Poate este ceva ce ar trebui să zic despre mine : NU mă pricep la scris...mi se blochează creieru' meu mic şi blond cand mă gândesc că va citi cineva .
        După cum se vede, ăsta-i primu post. Cam târziu... De 2 luni mă chinui să încep să scriu ceva pe blogu' ăsta şi tocmai am zis de ce n-am făcut-o până acum.
 
        Mi-am facut blogul ăsta să mă descarc ,să imi aduc aminte peste ceva ani ce-am simţit acum (prostii)...şi sper s-o fac cu plăcere. 
        Nu v-aş recomanda să citiţi. E viata mea, sunt sentimentele mele, gândurile mele, întamplarile mele, ideile mele (care nu sunt scrise prea frumos),aşa că voi pierdeţi dacă citiţi. Ce pierdeţi? Vă pierdeţi timpu' aiurea.  Mai bine citiţi o carte.  Face bine la suflet creier.  
        Hai gata. Ajunge.

Despre Annitu

Write admin description here..

Un comentariu:

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top