miercuri, 23 februarie 2011

Boala continuă

Postat miercuri, 23 februarie 2011  la ora 22:01:00  

        Doamne,azi am stat în casă ca handicapata.  Nu pot să cred că spun asta,dar aş fi preferat să mă duc la şcoală ,decât să fiu bolnavă. 
        Sunt super răcită. Faza e că n-am nici voce. D-abia scot un sunet.  Şi dimineaţă mă sună o colegă şi face : 
        "Ce faci ? Nu eşti la şcoală ?
        Eu :" Cum să fiu la şcoală ? Tu nu vezi ce voce am ? " .
        Şi mna. Măcar am rezolvat problema cu copiatoare aia de pe annitu.ro.
        Azi mi-am mai făcut cont pe un PTC, IncraseBux . Să sperăm că e ceva de capu' lui.
        Azi am aflat că a divorţat Moni' de Irinel.  Săracii .
        Nici mâine nu cred că mă duc la şcoală...O să mă duc doar să las celebra tema la fizică şi după mă întorc acasă să lenevesc.

Despre Annitu

Write admin description here..

16 comentarii:

  1. saracuta de tine :o3
    racita, acasa cum ai spus preferi sa mergi la scoala decat sa fii racita X_X
    dar o sa treaca nu uita sa bei multe ciaiuri :">
    si sa te imbraci bine maine ca sa nu racesti mai rauuu...:o3:o3 X_X
    Hug&Kiss,ylly/suri
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai ca iti revii tu, iti trece raceala. A fost vremea aia calda si s-a schimbat dintr-o data.
    :*
    Te pupa Razvan ! :))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ylly,beau ceaiuri de aseară. Mă îmbrac că n`am de ales:))>:D<
    @Răzvan,şi Annitu te pupă. >:d<

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, saracii de ei. (Moni si Viri) :))
    :-j

    RăspundețiȘtergere
  5. doamneee:)):)):)):)):)):))
    tu nu esti sanatoasa=))=))=))=))
    [ce ironie X_X ]
    frate nu pot sa cred ca ai scris asta =))=))=))

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar m-a impresionat,ce vrei ?[-(

    RăspundețiȘtergere
  7. :|
    Pe mine nu. :D
    De ce te-a impresionat? Ca i-a mancat aia banii aluia si acum i-a dat VERDE ? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu neaparat asta..Dar Moni e capricorn (tatăl lui Iri tot capricorn şi fetiţa lor tot capricorn ) şi Iri e gemeni. Ce vrei ?ce să iasă dintre un om capricorn şi unul gemeni în afară de un divorţ ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Off..da-mi mie raceala taaa!!!! plzzz!!!! nu vreau sa merg maine la scoala!!!:((:((:(:((
    Nu vreau sa iau 2:((:((:((
    Pff..iri si moni,mare chestie.Era de asteptat.Acum ca Monica e mar vedeta e logic, ca vrea sa se desparta de el.Da si sunt sigura ca asta reprezinta doar 20% di motiv restu de 80% e di cauza zodiilor:)):)):))
    Pff..iti tot urez de vreo 3 sa 4 comentarii sa te faci bine! Poate daca strig..
    SA TE FACI BINEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Bybyutza.Spirlly, las' că într-un fel şi mie imi place. Tocmai am aflat că am scăpat de un test (poate chiar 2)
    N-o să iei 2. o să vezi:*O să ştii mai mult de 2.
    Şi mersi :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Pff..nu sti cata dreptate ai!! :X:X:X
    O sa iau vreo 7:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  12. Celebrii Moni si Iri:)).

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top