marți, 22 februarie 2011

Boala scroafei nebune

Postat marți, 22 februarie 2011  la ora 20:42:00  

        O MÂ FÂ GÂ  ! Răceala a evoluat. Mâine s-ar putea să nu mă duc la şcoală dacă mă simt tot aşa...şi presimt că o să fiu mai rău. 
        M-am trezit la început pe la 10:00 şi  m-am culcat la loc până pe la 12:00(ca de obicei).  
        Eu,când sunt singură acasă, vorbesc  tare,ca şi când aş fi cu cineva. M-am îmbracat destul de gros şi ,după cum (mi-)am promis  ,m-am uitat pe geam să mă asigur că m-am îmbrăcat corespunzător vremii .În timp ce mă duceam spre geam spuneam "stai să verific cum e afară,că poate e vreme de plajă şi eu îmi iau mănuşi şi cizme. "Nici n-am terminat bine propoziţia ,că am rămas înmărmurită când am deschis geamu' . Iar NINGEA.  Plus că era zăpada de 10 cm . OMG !  Frate,e aproape martie,şi ninge aşa cu spor ?!  o.O
        Pe strada cu liceu' e mocirlă d-aia şi a trecut un dobitoc cu maşina şi, evident  ....m-a stropit până la cur . D-asta e rău să ai 1.50m. Dacă aveam şi eu 1.70 (măcar), eram stropită doar până la genunchi . 
        Tre' să fac şi-un articol pt. revista şcolii despre "lucruri bizare" şi mi-e lene.Oricum,nici nu ştiu dacă e vreun termen limită ,aşa că stau chill
        Lucrez de o săptămână la o brăţară cu numele Deea (pt. o colegă). Nici n-am ajuns la prima literă.  Mi s-a luat de ea. Mâine ,dacă stau acasă ...poate mai fac ceva din ea . 
        Acum aştept să-mi facă mama un ceai, poate o să mă simt ceva mai bine.  
        Rămân cu mucii şi strănuturile mele. 
Sănătate

Despre Annitu

Write admin description here..

7 comentarii:

  1. OfOfOf iti spun eu sucu ala si aeru conditionat si recele de afara (alea 5 minute in care ai stat afara) de sambata te-au afectat :))
    Mie mila de tine ca ai lacit :o3
    Sper sa te faci bine bine bine bine bine :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
    si multi pupici si imbratisari de la sulioara ta ca sa te ajute
    >:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D< [doamne ajuta poate iau si eu pana joi ^:)^ :((]
    -------------
    Succes cu Bratarica-Deea ;) >:)

    Hug&Kiss,ylly/suri/zuza_nevoie_de_boala@yahoo.com :-s :)):)):))
    >:D<:*:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un fel de a povesti super tare :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ylly,cred ...că de sâmbătă m-a luat. Te pup ::*:*:*:*:*
    @Razvan, mersi.. deşi nu mi se pare:))
    Scriu foarte...banal :)):*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa sti ca si eu am avut o surpriza foarte neplacuta cand am vazut azi dimineata ca ninge. :))
    Plecasem imbracat lejer si cand am iesit afara batea un vant.. :-ss

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) mda..dar faza e că eu chiar CREDEAM că e soare afară...în niciun caz că NINGE şi că s-a şi aşternut. X_X

    RăspundețiȘtergere
  6. Pff...incearca sa te indopi cu pastile.Deobicei merge destul de bine.Sper sa te faci bine.
    Da.Eu mi-am dat palme in cap cand am vazut ca ninge. X_X Vreau soareee!!!! Si varaaa!! Si vacantaa!! :((:((:((:((:((

    RăspundețiȘtergere
  7. @Bybyutza.Spirlly ,Eu nu iau pastile niciodată.
    Dar azi cred că o să iau 1000.:))

    Şi ...nu eşti singura care vrea vară.:|

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top