marți, 15 februarie 2011

Brăţară rasta

Postat marți, 15 februarie 2011  la ora 21:53:00  

        Azi am început o brăţară nouă . E rasta (roşu,galben,verde) .N-am avut aţă neagră,s-ar fi văzut bine dacă avea puţin negru. Într-o oră,am făcut jumătate din ea. Iese super.  E superbă şi-o ador. Măcar eu să mă laud,dacă altcineva n-o face.  Oricum o s-o vând. Mâine ,când o termin, o să pun şi nişte poze,poate e cineva interesat. 
        În afară de faza cu brăţara,nimic nou.  M-am îndrăgostit de o piesa : Shayne Ward - Breathless:
         Ador toate piesele lui...aseară i-am downloadat toate albumele.  Aşa fac mereu; când îmi plac 2 piese ale cuiva,îi iau toate albumele.
        Cam atât . Revin mâine cu poze cu brăţara...şi ,să sperăm, cu alte noutăţi

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Abea astept sa vad pozele. Sunt curios sa vad cum a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sau cum o sa iasa ;)). Ca inca nu a iesit

    RăspundețiȘtergere
  3. da...şi eu sunt curioasă cum o să iasă..
    vreau să iasă PERFECT şi voi face tot posibilu' să fie aşa.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu abea astept maine sa vad cum a iesit bratara :>
    poate o cumpar eu =))=))
    dar sa nu te prind ca o dai scumpa...ca doar sunt surioara ta ;;):o3
    Hug&kiss,ylly/suri
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooo..asteptam pozele...si melodia e chiar mijto.
    Succes la bratara. :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa melodia intr-adevar.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top