joi, 17 februarie 2011

"Căldură" copleşitoare

Postat joi, 17 februarie 2011  la ora 23:22:00  

        Azi m-am trezit la 12:00 .Nici măcar nu m-am putut duce la prima ora de ce somn mi-a fost. 
        Mama mi-a zis aseară că (cică)a văzut la TV că de azi se încălzeşte. Dimineaţă ,înainte să plec,nu m-am uitat pe geam ,că de...am încredere în mama.  M-am îmbrăcat doar cu tricou (foarte subţire)cu mânecă scurtă pe sub geacă şi am ieşit şi eu ca omu' cu gându' că afară e o căldură copleşitoare. Când am ajuns în scară, ce crezi ?  NINGEA !!   
Gata cu încrederea!  De acum încolo mă uit pe geam înainte să plec de-acasă.(Aşa zic mereu ).
        În timp ce mergeam eu spre staţie,am observat că e ciudat de curat pe stradă  şi aste e o raritate totală,având în vedere faptu' că stau în cel mai jegos îngrijit cartier : ferentari cu f mare. De la f...fizică . Că tot am de transcris TOT caietu' la fizică în PC + scos la imprimantă. Ce profesoară ...să-mi bag şurubu'... 
        Când am ieşit de la şcoală,am făcut întrecere cu Alexandra (colega de bancă) cu scuipilici...adică cine scuipă mai departe  şi ...spre uimirea mea, am câştigat  ,deşi am 1.50 şi ea 1.70 (aprox.) .Ok,recunosc,m-am ridicat puţin pe vârfuri. 
        Am mai făcut o brăţară,tot rasta, pt. o colegă. (poză în dreapta---->)
        Cam atât pe ziua de azi.  Acum tre' să continui "tema" la fizică. Am transcris 6 pagini din 30.  Eheee...mai am.Oricum,e pt. săptămâna viitoare. 
        Noapte bună!  

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. Frumos,cald afara huh? :)))
    inca o bratara i-auzi bravo =d>
    succesuri cu tema la fizica ;)
    Hug&Kiss,ylly/suri
    >:D<:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mama mea mai spune tampenii despre vreme pentru ca ea nu e atenta sa vada despre ce zona a tarii se vorbeste si apoi vine si imi spune mie ce a auzit. Din fericire ma uit si eu la meteo. Noroc cu mine ca ii zic eu vremea.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top