miercuri, 16 februarie 2011

Draw with me!

Postat miercuri, 16 februarie 2011  la ora 22:34:00  

        Am revenit. Azi am fost puţini la şcoală,ore nu prea am făcut ,aşa că am muncit la brăţară... 
        Şi ce crezi ?Aproape toate fetele din clasă au învăţat să facă.
        Nu am găsit încă primul client la "afacerea"mea,deci...dacă e cineva interesat ,să mă contacteze. 
        În schimb, vrea o colegă să-i fac una cu litere (Deea),deci e bine...Încă nu ştiu să fac cu litere şi nu mai am nici aţă. Când ştiu/am cele necesare,mă apuc de treabă. 
        Azi vă mai arăt ceva.  E vorba despre... sper să vă daţi seama despre ce:

Noapte bună! 

Despre Annitu

Write admin description here..

7 comentarii:

  1. Imi place sa citesc tot ce povestesti in fiecare zi.
    Frumos clipul :X
    Noapte buna si tie !
    :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. superb videoul :X:x
    bai...sunt eu primul client la bratara :-w nu asa vorbiseram :o3
    -------
    abea astpet sa inveti sa faci cu litere :> ca atunci te pun eu pe treaba =)):P
    Hug&Kiss,ylly/suri
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. păi eu ştiam că te-ai răzgândit . o.O

    RăspundețiȘtergere
  4. mna..ai zis că "nu ştii "şi...mna..
    acum am aflat că "nu ştiu " la tine e egal cu "da":))

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, asa era si cand faceam noi, toata lumea a vrut sa invete sa faca bratari nu sa cumpere. Frumos clipul.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top