duminică, 20 februarie 2011

Duminică

Postat duminică, 20 februarie 2011  la ora 20:06:00  

        Duminică..Ultima zi din weekend... Aseară m-am pus în pat pe la 3 şi am adormit la 4...Mă gândeam că reuşesc şi eu să dorm până pe la 17 :00 şi ce crezi ? M-am trezit cu noaptea-n cap; la 13:30. Am visat că făceam brăţări şi că mă dureau foarte tare mâinile ,dar nu mă puteam opri .Ce face munca din om...  
        Am lenevit toată ziua. Nici n-am ce zic special . Am postat şi eu aşa...ca să am un post în fiecare zi.  
        Mi-am făcut cont şi pe JiffBux

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Ma bucur ca te duci la psiholog.
    Succes !

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă mă mănâncă ,e numa' vina ta. Că tu m-ai pus să fac asta [-(

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai sa faci asta.
    Sper sa aiba rezultate. kiss :*

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) da...nu numa' tu speri asta.
    :|

    RăspundețiȘtergere
  5. La psiholog?De ce?:-??
    Eh..eu credeam ca sunt singura care doarme o gramada.:))

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar ca ce face munca din om :)):>
    ce mai viss.>:)
    ok ok ultima parte fara comentari...deci nu comentam [-x
    Hug&Kiss,ylly/suri

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top