duminică, 13 februarie 2011

Fără ...(13 februarie)

Postat duminică, 13 februarie 2011  la ora 19:37:00  

        Şi ce crezi ? Mâine începe şcoala.. n-am niciun chef de ea.  
Azi ,când m-am trezit, eram ca o curcă beată...Am dormit puţin (de la 2 până la 12 ) şi-am şi am visat...urât. 
        M-am văzut cu un "fan" al blogului .,Răzvan ,care-mi lasă comentarii la fiecare postare .  Am îngheţat împreună în Tineretului şi am lucrat la prima brăţară a prieteniei.Am făcut cam jumate' şi desigur că n-am rezistat mult că mi-au îngheţat mâinile pe ea. 
        Mâine e şi Valentine's day ,un rahat de zi... mai ales că-s singură...
        Pa.  

Despre Annitu

Write admin description here..

11 comentarii:

  1. de ce te simti aiurea :o3
    sper sa te simti mai bine maine...
    nu prea am ce comenta :">
    Hug&Kiss,ylly/suri
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, eu vorbesc. Eu am acum un moment naspa dar de obicei nu sunt asa. :|

    RăspundețiȘtergere
  3. păi nici eu nu sunt aşa...doar...acum am zis-o ...
    momentu` adevărului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh..toti au cateodata momemtele lor proaste.Vezi partea buna.Poate maine va fi mai bine,Incearca sa gandesti pozitiv.Lasa lucrurile rele in urma si treci mai departe.
    Sper sa ai o zi mai buna maine
    Te pupic dulcee:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Da...încerc să fac asta de 3 luni. În fine. Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
  6. Noapte buna,chiar sper ca ai o zi mai buna ca cea de azi.:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. da..şi eu sper...măcar mai sper.
    O zi bună şi ţie.:*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top