duminică, 27 februarie 2011

Film "gândăcos"

Postat duminică, 27 februarie 2011  la ora 23:41:00  

        Domne,ce zi plictisitoare. De câteva zile dorm foarte puţin. De obicei mă culc la 2 şi mă trezesc la 15-16 (în weekend).Ei bine,de 3-4 zile mă culc la 2 şi mă trezesc la 10. Faza nasoală e că dorm şi rău,visez numa' prostii (gândaci ,stafii, sânge,certuri etc). 
        Aseară am visat că eram acasă şi vedeam nişte gândaci pe pereţi... am găsit o grămadă de semnificaţii pe net'dar cea mai potrivită pare asta: 
        Repulsie, senzatie de respingere, oroare; perioada dificila a vietii, în care esti supus multor schimbari neplacute, traumatizante chiar; nevoia de odihna, de retragere din agitatia vietii, de revigorare fizica si psihica; tendinta de a -ti neglija propria persoana si de a te compromite.
        Azi am reuşit şi eu să dorm până la 12:30 .M-am culcat pe la 4..deci tot rahatu' ăla e...  
        Am început să am comenzi la brăţări ; tre' să fac 2 rasta,1 cu a.c.a.b. şi una cu numele Deea . Nu am mai lucrat la o brăţară de vreo săptămână. Am o lene în mine,de a început să mă doară  în cur
        Dimineaţă,fix când m-am trezit,era la TV un film foarte idiot. Doi tipi se băteau ,primu' i-a dat un genunchi între picioare lu' unu şi lui celalalt i-au ieşit coaiele pe gura (la propriu).  Tot în film, unu cina împreuna cu o gagică şi i-a pus un cârnat în faţă..Tipa l-a băgat în gură a mestecat strâmbându-se şi a scos un lănţişor plin de ...rămăşie.  Cât de scârbos.  Era atât de încântată.  Măcar  a fost şi o parte amuzantă; Unii îl torturau pe un negru' şi ăla statea liniştit.  Ăştia se mirau de ce  nu reacţionează în niciun fel şi îl întreabă : 
        -Tu nu simţi durerea? 
        -Am fost însurat.
        -Ahh.. 
        La care tipu' torturat adaugă:
         -....de  2 ori
        -Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
        Mna. Prost Ciudat film.  Am lenevit toată ziua,n-am ieşit nicăieri şi am tras de mine să învăţ la geografie. De fapt...asta făceam cu 3 minute înainte să încep postu' ăsta. 
        Am învăţat 7 rânduri din 3 pagini.E ceva...
        Mă duc să continui.  
        Noapte bună şi vise fără gândaci !  

Despre Annitu

Write admin description here..

11 comentarii:

  1. "Am o lene în mine,de a început să mă doară în cur ."
    Mi se pare foarte amuzant felul in care povestesti :)).
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. ce mai vise X_X

    bravoo continua tot asa cu invatatu;):*.

    Vaaaiii da ce ai facut te-ai certat cu toti X_X:-l
    ---
    Hug&Kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  3. LOL ce tare e filmu ala.:)):)) tre sa-l vad,sa-mi zici si mie cum se numeste.Of of of..sa stiu sa nu ma casatoresc niciodata:))
    Kisses:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu trec printr-o perioada mai dificila a vietii, dar dorm bine, nu am vise urate.
    Plus de asta, in weekend ma culc la 2-3 si ma trezesc cel tarziu la 10, imi ajunge cat m-am odihnit :)). O viata am. Si pe aia sa o dorm?!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm...eu nu gândesc aşa..d-aia am o viaţă..să mă trezesc la cât vreau .

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu gandesc asa..eu as dormi 24/24 daca as putea. :| Uneori imi doresc sa adorm si sa nu ma mai trezesc niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da..şi tu eşti la fel ca mine.
    Când eram mică ,îmi doaream să mor ca să dorm pt. totdeauna. X_X


    :o3

    RăspundețiȘtergere
  8. Sfatul meu: nu mai citi pe net cand ai vise d-astea ciudate. Mai mult te sperii..

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top