sâmbătă, 12 februarie 2011

Frântă (12 februarie)

Postat sâmbătă, 12 februarie 2011  la ora 21:01:00  

        Am avut o zi PLINĂ. deci...plină.  Sunt frântă
        M-am trezit la 7:00,am plecat la şcoală că am avut olimpiadă la religie (faza pe sector). A fost bine că s-a ţinut în liceu' în care învăţ eu. Mna, a ţinut 3 ore ,adică de la 9:30 până la 12:30. Dar au fost doar 3 exerciţii şi într-o oră am terminat... bine,mare lucru n-am scris că n-am ştiut mai nimic. Aveam numa' gânduri perverse şi numa' la religie nu mă gândeam eu.
        Pe la nu ştiu ce oră (fix după olimpiadă) am plecat cu Alexandra ,colega mea de bancă, să căutam aţă de goblen (d-aia mai groasă) că vrem să ne apucăm să facem brăţări din ea.
        Am mers vreo 3 ore prin oraş PE JOS ca nebunele ,întrebând oamenii pe stradă unde găsim o mercerie . Şi ce crezi? Am găsit una,dar era închisă.
Mna,chiar când vroiam să renunţăm , mi-a picat mie fisa :"băăă...numa'în piaţă n-am mers!!!!! " .
        Am mers în piaţă, şi desigur că am găsit din prima (relativ).  Am luat 6 ghemotoace d-alea de aţă : roşu,albastru,verde,roz închis şi deschis(culoarea preferată a Alexandrei ) şi...ăăăăă...mai era una dar am uitat.  Nu mai contează. 

        Cu ultimele puteri ,am reuşit să ajung ACASĂ şi m-am apucat de prima brăţară a prieteniei cică.  De ce s-o numi aşa,mă-sa ştie.  Cert e că mi-a ieşit din prima,numai că e cam subţire. O să ştiu pt. data viitoare s-o fac mai grosuţă puţin. Am făcut de-abia un sfert din ea ,deci o să mai dureze ceva.  Sper că apuc s-o port când oi avea vreo 80 de ani.  Dacă merge bine treaba,o să fac o mică "afacere" din asta,adică o să le vând... "eftin",desigur. 
        Cam atât pentru azi  (sper că n-am uitat nimic important ) .
        Pa -pa.

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. :)) o zii plina :> mai ales la olimpiada...
    deci ce sa mai astazi te-ai plimbat ai fost "in cautarea atelor":)))
    ...si eu sunt franta...am avut o zii :))
    oricummm
    Hug&Kiss,ylly/suri a lu' tu ;):))
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da..chiar ca..succes cu bratara.
    Sper sa o faci inainte de 80 de ani:))
    Da ylly stiu despre ce vb :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu cand eram la liceu faceam bratari d`astea. Sunt foarte simpatice :)

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top