duminică, 27 februarie 2011

Prieten adevărat...

Postat duminică, 27 februarie 2011  la ora 00:49:00  

        Scriu şi eu tocmai când s-a terminat ziua. Nu ştiu ce e cu mine. Am o stare foarte nasoală de vreo 3 zile. Mă simt foarte ciudat,mă simt...goală . Nu zic că nu ştiu motivul...dar aş vrea să ştiu ce pot face să nu mai fiu aşa...Am nevoie de sfaturi mai mult ca oricând. 
        Am nevoie de un prieten adevărat. Am  nevoie să ştiu că e cineva căruia îi pot spune orice: orice simt,orice fac,orice . Am nevoie de un umar pe care să plâng . Am nevoie de cineva să mă înţeleagă...să mă înţeleagă cu adevărat . Dacă îi spui unui om "te înţeleg" ,nu înseamnă că chiar o faci. Tre' să demonstrezi asta. Am nevoie de cineva care să-mi fie alături oricând,indiferent de situaţie,să ştiu că ar încerca oricând să mă ajute când am nevoie...Am nevoie de un prieten care să mă accepte aşa cum sunt ,fară să incerce să mă schimbe şi să mă cunoască foarte bine,aşa cum sunt eu.Am nevoie de cineva care să ştie să păstreze un secret,care să-mi împărtăşească orice secret, care să-mi împrumute lucruri, care să meargă cu mine oricunde,care să aibă încredere în mine. Am nevoie de un prieten care să plângă cu mine,să râdă ,să ţipe,să danseze,să cânte,să bârfească (etc) cu mine,cu care să vorbesc la telefon ore în şir. Am nevoie de cineva care să îmi spună când greşesc ,dar într-un mod nu foarte dureros.Am nevoie de un prieten care să fie sincer cu mine,care să-mi ofere încredere şi siguranţă.
        Oare nu am nevoie de prea multe? Oare sunt singurul om de pe Terra care caută aşa ceva? Oare sunt singurul om de pe Terra care nu a avut niciodată aşa ceva? Oare există un asemenea om ? Nu ştiu ce să zic. Cred că aş minţi dacă aş zice că nu

Despre Annitu

Write admin description here..

12 comentarii:

  1. No comment !
    Nu stiu ce sa mai zic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai dat lacrimile :o3.
    Ai mare dreptate prieteni sunt una, dar un prieten/prietenă adevarat/adevarată este alta.
    Este dificil să fii un prieten adevarat/o prietenă adevarată și, cu atât mai mult să te comporți ca unul.Trebuie să știi să dai sfaturi, să-l ajuți/să o ajuți să îi fii alături mereu în orice situație, fie ea penibilă sau jenantă.Prietenia nu are limite.Ea este la orice distanță.
    Prietenii adevărați nu îi găsești la colț de stradă, ci în mulți ani și atunci când îl găsești vei știi dacă merită locul în inima ta.
    Nu conteaza fizicul, nu conteaza psihicul conteaza sufletul și iubirea pe care ți-o poartă, ajutorul pe care ți-l oferă, orele pierdute cu tine vorbind la telefon lucruri inutile până când ajungeți să vă auziți unul altuia/alteia respirația în receptor [proprie experienta:x]
    Ideea este că un prieten adevărat nu îl găsești la fiecare pas.
    ----
    Hug&Kiss,ylly/suri
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte adevarat. Sunt[sau am fost] în aceiași situație, când te simți extrem de singur și nimeni nu te înțelege. Dar trebuie să gândești pozitiv deoarece viața este prea scurtă pentru supărări, lucru pe care l-am realizat de curând.
    Trebuie să profităm din plin de fiecare clipă a vieţii şi să ne bucurăm chiar și de cele mai nesemnificative lucruri.

    Take care of you!:*
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. @Băiatul Ciudat,mă bucur...nu zic că nu mă bucur de lucruri neînsemnate...dar...era mai frumos dacă mă bucuram împreună cu cineva.

    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos..:X:X si foarte adevarat.
    Nu pot sa spun ca nu am trecut prin chestii dastea.Toata lumea a trecut si inca mai trec multi.
    Sa sti ca...ultima chestie..
    „Oare există un asemenea om ? Nu ştiu ce să zic. Cred că aş minţi dacă aş zice că nu.”
    ...nu stiu ce sa spun.Am momente cand as spune ca exista cineva care sa poata face tot ce ai descris tu mai sus.Si am momente cand sunt sigura ca nu exista acea persoana.
    Eu personal,imi cam spun ca nu exista acea persoana.Oricum ar fi eu in momentul asta sunt 70% convinsa ca nu exista.In fiecare zi,procentele scad si urca.Inca nu stiu daca voi reusi sa ma lamuresc pana la urma,dar asta e.
    Sweet kisses si inca odata,foarte frumos ce ai scris. :*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Bybyutza.Spirlly,mulţumesc, mă bucur că-ţi place...
    la mine procentaju' stagnează. 90% nu

    RăspundețiȘtergere
  7. Acuma daca e sa o iei pe alta parte,la problema pe care ai pus-o mai sus,pun pariu ca oricare dintre cei care comenteaza si vad postarea ar spune ca poti avea incredere in ei.Chiar si eu.Dar oare e chiar asa in totalitate?Si de unde sti in cine poti avea incredere si in cine nu? De unde sti ca cel in care ai incredere nu te tradeaza si tocmai cel in care nu ai incredere este de fapt acea persoana in care ar trebuii sa ai?
    Bine..acum nu ma refer la nimeni de pe blogul acesta..a fost doar un exemplu,sa nu sariti pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hmm...da,ai foarte mare drepate. D-aia mi-am propus să mă schimb:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai foarte mare dreptate,oricine ar vrea un prieten adevarat (asa cum l-ai descris tu) dar MULTI nu sunt in stare de UNUL.Bineinteles ca exista prieteni adevarati,dar nu ii gasesti asa repede ;) Spor la cautat ^_^

    RăspundețiȘtergere
  10. cu atatea pretentii...ce sa zic?poate nu ai cautat unde trebuie.poate nu ai facut nimic sa meriti asa prieten...bcm

    RăspundețiȘtergere
  11. @Anonim, am şi găsit acel prieten, dacă citeai cele mai recente postări.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top