joi, 24 februarie 2011

Râsete necontrolate

Postat joi, 24 februarie 2011  la ora 20:36:00  

        Azi m-am trezit la 10:00 şi pâna la 11 ,când m-am îmbrăcat,am vorbit cu mine în oglindă :
        -Uuuu..uite o gropiţă.Uuuuu ce cur mare. Ce faţă palidă.
        După, am fost până la un centru de nu-ştiu-ce să printez 2 pagini (desigur,pt fizică) ,pentru Axa,colega mea de bancă (se ştie) şi după m-am văzut cu ea ca să i le dau şi ca să-i dau dosaru' meu că nu m-am dus nici azi la şcoală.
        Faza e că am ajuns şi prea devreme la "locu' de întâlnire" şi am făcut ţurţuri aştepând.Nici măcar n-am stat să mă îmbrac ca lumea, aveam bluza de pijama pe sub geacă. De sutien nici nu se pune problema.
        După ce i-am dat alea,a început o adevărată aventură...în autobuz.
        În faţa mea s-a aşezat un moş libidinos bătrânel de vreo 70 şi ceva de ani . Ironie:  Se uita numai la mine.Eu mă uitam pe geam,prefăcându-mă că nu ştiu de existenţa lui. M-am mai uitat cu coada ochiului la el să vad ce face; tot la mine se uita. Mă gândesc "mă,ia să mă uit şi eu la el,poate îl sfidez şi termină. " Mă uit la el. El se uită la mine. Mă uit la el ,el la mine,eu la el şi el la mine (deţineam controlu') şi ce crezi ? Chiar când mă aştept mai puţin,mă apucă un râs d-ăla prostesc  specific numai mie . Mă, şi se uita tot autobuzu' la mine,dar ce-mi păsa?  Oricum nu mă puteam opri şi nici atât,controla. Oricum,moşu' a coborât la staţia în care am început eu să râd.
        Mai merg o staţie şi se mai urcă un moş (ăsta d-abia se ţinea pe picioare) .O ,da. Numa' de asta nu mai aveam nevoie .
Lângă mine erau 3 tipi de clasa a 8a (am tras cu urechea la discuţia lor)  şi râdeau de bătrânelu'ăla . Nu ştiu cum naiba(eee ,nu) ...dar am început şi eu să râd .Eu râdeam de ei,ei de moş ,pe urmă ei de mine şi eu de moş şi tot aşa...Săracu bătrânel ...
        Iartă-mă ,Doamne , că nu ştiu ce fac.
        Răceala a mai trecut,mâine mă duc la şcoală. Oricum ,ore nu prea se fac că e o serbare legată de Dragobete. Aaa ,da. Cum am putut să uit ? Dragobete fericit tuturor !
        Ca şi de Valentine's Day,am fost singură-singurică. 
        Noapte drăgăstoasă în continuare!

Despre Annitu

Write admin description here..

38 de comentarii:

  1. Doamnee:)):))=))=))
    Deci te-ai distratt in autobuz:):))
    E bun si transportu asta in comun la ceva inafara de dus oamenii pe ici si pe colo:))
    Aa..e bine.Te-ai mai insanatosit ;)
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-a mai zis cineva ca nu esti sanatoasa ? =))
    In sensul bun. :))
    Te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne :)):)):))
    ce mai zii ai avut =))=))=))
    nebunooo :))>:D<:*:* :))
    ce bine de tine ca a mai trecut raceala...
    si chiar asa mai...te duci maine la scoala ?!?! de ce tocmai maine :)):))
    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. pt. că...e serbare de Dragobete:Dnu pot să lipsesc[-x

    RăspundețiȘtergere
  5. aaaahhhhaaa
    :))
    am inteles acum :|
    merci ca mi-ai spus o sa scriu asta pe blogul meu
    "Lumea lu' Annitu 2" ;)
    Hug&Kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar am facut un bllog despre tine sper sa nu te superi...am uitat sa te intreb :">:">:">
    te intreb acum....
    te superi;;)?:-s

    RăspundețiȘtergere
  7. nu ,suri :*
    păi tre să ştie şi fanii când mă spăl pe dinţi,nu ?:))

    RăspundețiȘtergere
  8. :)):)):))
    doamneee=))=))
    spune unde stai ca sa dau si poze in exclusivitate=))=))=))

    RăspundețiȘtergere
  9. Vii să-mi faci poze pe budă ?:))x_X
    ca să ştiu să-mi iau hârtie cu Hello Kitty:))

    RăspundețiȘtergere
  10. :))):)):))):))
    nu cu hello kitty [-(
    cu hannah montana [-x off...[-(
    las ca iti iau eu =))
    sa miroasa sau nu?=)))=))=))

    RăspundețiȘtergere
  11. sau cu Heri Potăr ;;)
    nici nu ştii cât plângeam eu când eram mică după ochelaristu'ăla...şi mă rugam să ajung la el :-j.
    aşa...scz că am dat-o-n poveşti:))
    să fie parfumată :X
    să miroasă a levănţică proaspătă.

    RăspundețiȘtergere
  12. n'avem :|
    viata daca vrei a apa proaspata sau a lapte stricat :-?
    tu alegi :))

    RăspundețiȘtergere
  13. nu...nu doar stricat [-(
    ai si pretentii acum? pe langa ca nu ai vorbit deloc ai si pretentii[-(

    RăspundețiȘtergere
  14. atunci aleg apă proaspătă.
    unde să vorbesc?:">

    RăspundețiȘtergere
  15. cred că pe mess:">
    dar SCUZE!!!
    nici nu ştii câţi m-au asaltat azi =((
    aşa e în fiecare joi...cu roboţii ăia X_X

    RăspundețiȘtergere
  16. doamne.
    sa imi deschizi usa ca am venit cu hartia=))=))=))

    RăspundețiȘtergere
  17. :)):))=))=))
    m-ai spart=))=))=))=))
    okey..si acum de precizat:
    Nu suntem sanatoase la cap.Lumea care o sa citeasca commurile de mai sus o sa se intrebe daca noi nu avem mess:D:)):):))

    RăspundețiȘtergere
  18. =))))))))))Adevărat..
    Dar...cine crezi că stă să citească 25 de comentarii ?x_X

    şi ce?La noi încă nu s-a inventat mess'u [-xDar blogul da.:))
    suntem în epoca de puf.

    RăspundețiȘtergere
  19. :))):)))
    baii..cum nu s-a inventat messu :|
    femeie tu esti pe mess/si eu =))=))=))=))
    da stii nu s-a inventat =))=))=))=))

    RăspundețiȘtergere
  20. taci ,mă.
    Ne dai de gol aici:-w

    Nu tre' să afle lumea că de fapt tu mă "ajuţi"pe mine să fac mai multe comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  21. :-w:-w:-w
    am vazut ce ai scris ....stiam eu [-(
    te folosesti de mine...[-x[-(
    chiar asa...:|:|:|:|
    m-ai dezamagit [-(
    de acum ai un comentator in minus >:P

    RăspundețiȘtergere
  22. heyy...asta ai înţeles tu ?x_X
    am zis că ...noi 2 am complotat ;;)în fine=))

    RăspundețiȘtergere
  23. da noi nici nu am vorbit :|
    doamneeeee:)) ora e devina si ziua pe care am avut-o azi =))=))X_X
    sunt franta...si ma doare curu :">:((:((

    RăspundețiȘtergere
  24. asta e şi ideea 8-|doamnee:))oboseala îşi spune cuvântu.
    se vede că ai dat un test azi X_X

    RăspundețiȘtergere
  25. curu' de ce te doare?
    că citisem "Capu'".
    ce-ai bagat în el? :-"

    RăspundețiȘtergere
  26. nimic[-(
    :))):)))
    baaiii....totusi nu vorbesc chiar asa probleme gen in comentarii X_X [-( :)))

    RăspundețiȘtergere
  27. Asta înseamnă că îmi spui în particular ?>:)

    RăspundețiȘtergere
  28. ;;)ok..intra pe mine (pe mess,dragă.nu te gândi laaaa...) şi spune-mi.
    măcar aşa apucăm şi noi să vorbim pe messX_X

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna.
    Iti citesc blogul de cand l-ai deschis (din 8 februarie) si m-a inspirat si pe mine sa imi fac un blog. Deocamdata sunt doar la inceput. Te astept pe http://baiatul-ciudat.blogspot.com/
    Am observat ca din anumite puncte de vedere ne asemanam foarte mult. Din nevoia de a vedea si altii [care nu ma cunosc] gandurile mele, poate pentru a primi un sfat sau pur si simplu, am decis sa scriu ce gandesc.

    Continua ceea ce faci ca te pricepi la asta si esti foarte inteligenta!

    RăspundețiȘtergere
  30. RATB-ul este plin de tot felul de specimene.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top