sâmbătă, 19 februarie 2011

Război...

Postat sâmbătă, 19 februarie 2011  la ora 22:50:00  

        Doamne...dimineaţă m-am trezit plângând. Am visat o grămadă de chestii... nu le mai ţin minte pe toate.Am visat şi că era un fel de război mondial sau ceva de genu'  şi eu salvam oamenii
         Eram un fel de eroină . Am salvat şi un băiat (nu ştiu cine e în realitate) şi după m-am căsătorit cu el şi la nuntă au venit toţi oamenii de pe Terra.  Ciudăţenii d-astea. 
        Să revenim la realitate. Azi m-am văzut cu 2 tipe super drăguţe, Illy şi Bianca ca să-i dau brăţara lu' Illy.  
        Am ajuns acasă şi am continuat celebra "temă " la fizică.  
        Acum...plec în lumea mea .Mă aşteaptă oamenii pe care i-am salvat  . E dificil să fii eroină.

Despre Annitu

Write admin description here..

8 comentarii:

  1. Mijto vis...dar de ce plangeai? Tu salvai oamenii! Aa stai asa..stiu! Plangeai de fericire?:-?
    O...ma bucur ca ai o parere buna despre mine.Credeam ca te-am inebunit azi:))
    Sweet kisses:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Oricum stiu ca tu esti o eroina.
    Poti invinge orice.
    Si stii ce vreau sa zic.
    Hai, te pup. :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. vaiii draguta mia a plans azi :o3 de la un vis :( off...a fost un vis sweet heart >:D<:*
    Da...doua tipe super dragute...GOD X_X ce mai minciuna :-w suntem doua tembele care au ajuns la Berceni de cretine si tu spui ca suntem dragute X_X =))=))
    ---------
    yey...mi-ai dat bratarica:x si acum chiar vorbesc serios de cand am ajuns acasa cred ca m-am uitat la ea si o tineam in mana =))=))
    lol si acum o am in mana :)):">:">:">
    ----------
    Hug&Kiss,ylly/suri/nebuna_ZuZa@yahoo.com =))=))=))=))=))=))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Bybyutza.Spirlly ,o poţi numi şi "fericire".
    Şi nu m-ai înnebunit azi.
    @Răzvan,mulţumesc. Şi îţi mulţumesc că-mi eşti alături în momentele astea.
    @Vampire Lover (Illy), nu e nicio minciună:X sunteţi 2 drăguţe. Mă bucur că-ţi place brăţara.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mda..doua dragute duse cu capu rau de tot:)):))
    Vrei la unirii si ajungi in berceni,super tare:)):))=))

    RăspundețiȘtergere
  6. tacanite X_X
    sucu ala avea ceva in el :-?
    cum poti spune ca suntem dragute :-w
    cand noi e clar ca suntem zuze de grad mare =))=))=))=))

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top