luni, 14 februarie 2011

Valentine's day

Postat luni, 14 februarie 2011  la ora 21:50:00  

        Valentine's Day , zi obişnuită (pentru mine) ,zi mai bună ca cea de ieri,zi ca oricare alta. Toată lumea are Valentin/ă, numa' eu sunt singură.. Niciodată n-am apucat să am prieten de Valentine's Day... poate la anu'.Mna...mare pierdere nu-i . Aşa n-a mai trebuit să iau cadou nimănui.  Urăsc să fac cadouri,mai ales unui băiat. Când eram mică şi era ziua unui băieţel ,nu era panică ,îi luam o maşinuţă şi gata,îi închideam gura . D-asta e bine să fi copil... 
        Azi am terminat prima brăţară a prieteniei.  Are mici erori,dar merge,având în vedere că-i prima.   Am muncit cam 5 ore adunate la ea. Nu-i mult,după părerea mea.
        Mâine încep una nouă,iar după ce o voi termina,o să încep să fac alte modele... poate chiar cu litere
        Vedem.

Despre Annitu

Write admin description here..

7 comentarii:

  1. Succes la bratari in continuare. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc.;;)
    Şi mersi că mi-ai ţinut de aţă sâmbătă:))

    RăspundețiȘtergere
  3. doamnee:))
    5 ore :O la o bratara
    frate mie imi ia 5 minute :))
    am facut 4 weekend-ul asta si tu ai facut abea una :|
    oricum succesuri :-BD
    Hug&Kiss,ylly/suri
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce vrei,mă ?
    E prima.




    [-(

    Aşa e prima dată,mai greuţ :-"

    RăspundețiȘtergere
  5. spuneam si eu...:p
    ho...ca e bine 5 ore la prima
    sa speram ca urmatoarele o sa fie facute intr-un timp mai scurt :-"
    doar spuneam si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  6. ok :d

    azi mă apuc de alta...o să îmi iau un cronometru după mine .Mulţumită ?:))?

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top