vineri, 18 februarie 2011

Vizită în ghetou

Postat vineri, 18 februarie 2011  la ora 20:21:00  

        Am o febră musculară de nu-mi simt niciun oscior din corp.  Am avut ieri sport educaţie fizică şi am făcut... Nu mai făcusem sport de aproximativ 2 luni. Ba ciclu ,ba durere de burtă,ba plictiseală ,ba iar ciclu,ba răceală. Mereu găseam câte o scuză ca să nu fac.  Şi nu e vorba de lene .. E un fel de fobie ... În fine. Cert e că ieri am reuşit să-mi depăşesc frica de sport ..nu ştiu cum,dar bravo mie! 

        Ieri  mă miram că e curăţenie pe stradă. Ce crezi ? Şi azi făceau cioroii ăştia curăţenie de zor pe stradă ,dar în schimb, azi erau o grămadă de maşini de poliţie ...pe lângă alea de la Rebu...
        Mna...Mă gândeam că au visat toţi azi -noapte că le poruncea Satana să facă curăţenie-n ferentari (cu f mare) ca să n-ajungă-n Iad.  Şi care crezi că era motivul adevărat pt. hărnicia lor total neobişnuită ?  A  VENIT  VANGHELIE  ÎN  VIZITĂ !! Cum ,!!???  Cum să faci curăţenie într-un cartier doar pentru că vine primaru' în vizită ?  CUM ?! Cum poate să gândească cineva aşa ??  Nu suport când văd pe cineva gândeşte aşa...! 
        Oameni mai rataţi ca ăştia de p-aici n-am văzut,să-mi bag şurubu'. 
        Acum toţi sunt fericiţi ,că deh,l-au întâlnit pe Dumnezeul lor,Vangheliosu' Valorosu' Cocalarosu'
        Mesaj pentru jegoşii iubiţii mei vecini din cartier : MURIŢI ODATĂ  şi mai ales : NU vă mai futeţi  mai faceţi sex!  
        Pun pariu că peste o săptămână o să revină totul la normal ...acel "normal" ,care -i ANORMAL.  În fine,nu mă mai miră nimic. N-ai ce să le faci ...

Despre Annitu

Write admin description here..

8 comentarii:

  1. Poi da,daca ar fi sa faca curat pentru oameni nu ar face nici in ruptul capului,dar daca e vorba ca vine primarul (la orice sector ar fi) se pun imediat pe treaba:))

    RăspundețiȘtergere
  2. mda...na...înţeleg.Oricine se pune pe treabă când aude că vine primaru' dar...aici e prea de tot.. Nu mai suport:|

    RăspundețiȘtergere
  3. :)):))
    ce mandra esti tu de cartierul tau ferentari [cu F mare] :)):p:>
    se vede ca iti e un drag...:))

    Hug&Kiss,ylly/suri

    RăspundețiȘtergere
  4. da...absolut. Mai absolut ca vodka.:))
    îi iubesc.
    i-aş pupa şi-n cur.
    Iach..deja îmi vine să vomit ,să-mi bag....!:|

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe mine personal nu ma mai mira nimic. Primarii oricum nu prea fac nimic, desi la mine in sectorul 4 primarul chiar a mai miscat cate ceva(parculete, parcari), deci eu sunt cat de cat multumita de sectorul meu :)

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top