luni, 28 februarie 2011

Zi de nota 10

Postat luni, 28 februarie 2011  la ora 21:49:00  

        Hmmm...Ultima zi din februarie.Zi foarte bună .  E primul an în care am primit mărţişor înainte de 1 martie . 
        Iar am avut un vis ciudat; I-am visat pe ROboţi
        La şcoală a fost plictisitor ca de obicei. M-a ascultat la geografie şi am luat 10 .  Aveam nişte emotii de-mi tremura şi curu' limba-n gură.Am ieşit mai devreme cu o oră,adică la 7,că n-am făcut franceza...Ce rău îmi pare. 
        Azi am apucat de brăţara cu a.c.a.b.  şi cred că o să iasă frumos.  
        Mâine începe primăvara...şi totuşi e atât de frig... 
        La cât mai multe mărţişoare şi flori de pe acum!

Despre Annitu

Write admin description here..

9 comentarii:

  1. Felicitari pentru 10 obtinut :>
    Sa ne faci poze cu bratara :-"...poate cine stie mai primesti comenzi :)):">
    ...
    daca a-si fii in locul tau a-si spune mersi ca visez robotzi decat prieteni cei mai buni magandu-si cutitu in gat X_X:-s.
    ---
    oricum.
    iii...maine iara o sa vin cu ghiozdanul full de martisoare care o sa ajunga sub pat >:):)):))
    si...cand te gandesti ca acum trebuia sa fie frumos afara, de tricou si tenesi 8->
    da nu :-l
    ---
    sa ai o zi de primavara/iarna frumoasa ;;)

    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc...fac ,fac.. O să fac poze la fiecare brăţară făcută. Sper să mai primesc comenzi.
    =))ah...sper că n-ai visat asta...crede-ma..mai bun visu' tău..pe mine MO mă căuta să mă ucidă...şi pân' la urmă m-a salvat F.O.C.A.
    :x
    şi ţie o primăvară frumoasă :*:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  3. X_x visu meu e mai frumos X_X
    doamne :-s
    gandeste-te cum ar fii daca prietena ta cea mai buna si-ar baga cutitul in gat si tu nu ai putea face nimic ca sa o ajuti :((

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ai avut o zi frumoasa !
    Maine la fel sa fie !
    :* :*

    RăspundețiȘtergere
  5. HAi bahhh!!!! Ce naiba!Numai voi aveti cele mai tari vise. >:P Eu nu pot sa am nici un cis tare.Eu tre sa ador si sa nu visez nimic. X_X Vreau si eu vise asa tari.Ce tare...sinucidere in direct si in reluaree..:X:X:X
    Asa gata cu visele.:))
    Felicitari pentru 10 ;)
    La noi este aproape imposibil sa iei un 10 la geogra. X_X
    O zi buna maine! Kisses:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. :))Mulţumesc..
    O zi bună şi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru 10!!!
    Iti urez sa ai tot zile frumoase! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top