marți, 8 martie 2011

8 martie

Postat marți, 8 martie 2011  la ora 22:10:00  

        Aseară am avut unu' din cele mai nasoale vise.
        Revenind cu picioarele pe pământ (teoretic) ,am avut o zi  frumoasă. A fost (şi mai e) 8 martie ,deci ziua mamei .  A trebuit să fac o nouă brăţară pentru ea şi i-am luat un buchet de nu-ştiu-ce-flori.   Nu ,nu am poze cu brăţara. Nu m-a dus capu' să fac.  Poate mâine. Am intrat la 14:00 la şcoală.De fapt,am intrat la 13:00,dar nu ştiu ce-a fost în capu' meu şi-am plecat la 13:00 de acasă şi-am ajuns la 14:00. Eu credeam de fapt că e 13:00,dar era 14:00.   şi n-am prea avut timp să fac la ea . Când prindeam puţin timp, munceam ca nehalita la brăţara pentru mama. Mi-era frică că n-apuc s-o termin.Oricum,dacă n-apucam,rămâneam la şcoală pân-o terminam.  
        I-a plăcut mult mamei .   
        Când am ajuns acasă ,mi s-a făcut o poftă nebună de negrese.  Am şi plâns Mi se umflase şi ţâţa de poftă şi l-am terorizat pe Răzvan cu negresa mea vreo oră. 
        Răzvan :Presimt că o să apară pe "Războin1"  cuvântul "NEGRESĂ".
        Annitu : Îmi vine să plâng. .. 
        Răzvan : Pentru o negresă ?  
         Daaarrr ; partea bună : Lacrimile de crocodil purcică deprimată au convins-o pe mama să-mi facă.  Adică, mâine îmi face. Azi a luat reţeta şi mâine cică "să văd dacă îţi fac ,nu promit nimic " .E clar. Îmi face. 
        Cam atât pe ziua de azi .  La mulţi ani tuturor văcuţelor  fetelor şi văcuţei-conducătoare  mie

Despre Annitu

Write admin description here..

16 comentarii:

  1. "Vacutelor" :))
    La multi ani ! Inca o data. ;))
    :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos, :-<
    si da, la multi ani tuturor mamelor/femeilor !

    RăspundețiȘtergere
  3. ...Şi vacilor. Că-s tot femei. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani femeie >:P


    doamne fereste sunteti bolnavi de negrese cu totiii ???????????????????? :)):)):)):)):)):))

    ce mai vis.:|
    poze.PoZe.POZE. PUNE POZE!!!!!
    la multi ani
    Hug&Kiss,ylly/suri
    >:D<:*>:P

    RăspundețiȘtergere
  5. -.-
    deci esti o femela ?
    femele- specia feminina din partea animalelor/insectelor ... bla bla :-@

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ylly,la mulţi ani şi ţie,scumpo! Poze mâine...
    Şi da..:X NEGRESSEEEE =p~

    @Boby,posibil. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Imposibil, esti o fiinta minunata >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. :"> Mersi ,scumpule !

    Hai gata! Toţi sunteţi nişte scumpi/e.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu am cateodata vise deastea.... , defapt ce vise nu am eu :)) ...

    RăspundețiȘtergere
  10. Uu..negrese!! Frate chiar toti sunteti obsedati de prajiturile astea? :))
    Ma rog. Oo..mai nou suntem vacuteee,yey! Macar nu suntem vaci.Suntem vacute. :))
    La multi ani si tie! :*:* (desi acum e 9 martie,dar...)
    A...si cum ziceam toti tre sa viseze ceva,numa' eu nu :|
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar a murit bunicul lui ? Asta chiar ar fi ..

    Ma rog ..

    N-am apucat sa.ti zic Lma - dar o zic acum >:D< La multi aniiiiiii ! >:D< :*:*

    Mi.e dor de tine. Ramona ! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. @Bybyutza.Spirlly,la mulţi ani şi ţie,văcuţo (tot cu întârziere).:*
    @Ramo,da...doar în vis...Nu ştiu..sper să nu se întâmple şi-n realitate...de 3 zile mă gândesc la visu'ăsta.Ar fi foarte nasol pt. el:(..
    @Într-o lume alb-negru ,La mulţi ani şi ţie .:*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top