joi, 10 martie 2011

Azi nu...

Postat joi, 10 martie 2011  la ora 00:27:00  

Hy....Mă doare burta de mor şi sunt plină de nervi pentru nimicuri
Azi aproape că am terminat brăţara rasta (pentru Tibi) şi nu,nu am poze.Nu am făcut poza nici la brăţara mamei. Poate mâine .Ştiu că asta am zis şi ieri ,dar chiar nu m-am gândit să fac poză . Mă simt foarte nasol în ultimele zile. Cred că are legătură cu visul de luni seară. 
Am o stare foarte aiurea. Azi nu am niciun chef să scriu.Oircum n-am ce.  Când am avut ?Spun numa' prostii şi nu-s în stare să scriu nimic interesant.
.......................................................
Pa...

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. Off...sper sa te simti mai bine maine.
    Si poate pui si poze cu bratarile,daca ai timp sa faci poze.
    Noapte buna, pupici dulci de la puricei ,si o zi frumoasa maine! :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...Sper şi eu...Că nu-s în stare de nimic.Parcă-s o legumă. O să-mi notez în tel. să fac pozele alea.
    Noapte bună şi ţie. O zi frumoasă! Baftă la şc!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. :o3
    sweet heart te simti rau :o3
    lasa scumpa mia ca o sa treaca toate...odata :*
    si da sa faci poze ca te roggg de cand te "lauzi" ca stii sa faci....dar de aratat nu ne arati :p
    [eu vorbesc:)):))]
    Hug&Kiss,ylly/suri
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top