duminică, 20 martie 2011

Banalitate

Postat duminică, 20 martie 2011  la ora 23:13:00  

        Am stat toată ziua în casă. Singurătatea îşi spune cuvântul .  Tre' să mă obişnuiesc cu asta. Se pare că am fost chiar inspirată când am dat numele ăsta blogului. 
         Am avut un weekend foarte ciudat ; 25% frumos,50% dureros,25% monoton
        Azi m-am trezit la 14:00 şi toată ziua n-am făcut nimic interesant; Am stat la PC ,am scris la franceză o groază ,am lenevit,am respirat, am făcut "curăţenie" în  PC , am analizat o problemă existenţială (pentru mine) până mi-au sărit bucăţele din creier pe tastatură  ,am cotrobăit prin 2628321 site-uri , şi multe alte lucruri la fel de "dificile".
        Mâine începe şcoala şi n-am niciun chef (ciudat,nu ?). 
        Revin mâine la 22:00 cu alte chestii la fel de banale interesante .

Despre Annitu

Write admin description here..

10 comentarii:

  1. ce viata nu?
    maine e luni :D ziua mea de postat :-s nu am poze :-s
    o sa ma descurc eu :-j
    acum..
    FEMEIE, REVINO!!(si scuze ca am tipat, nu vreau sa devi "rea" decat esti:P:P:P:P)
    Hug&Kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...ce viaţă...................................
    Hai că ştiu că ai 200000000000 de poze (pt. că mi-ai zis tu,recunosc).:D
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Da chiar crezi ca exista om sanatos mintal care sa vrea sa mearga la scoala? :))
    Eh...sincer si eu m-am plictisit,mai ales din cauza lu maicamea care nu m-a lasat sa ies din casa din cauza tampeniei cu luna masii care se apropie de pamant:
    „Daca se intampla ceva,daca e cutremur daca vine tsunamiu (inexistent in romania) ucigas si te ia pe sus?” Mrg maicamea nu a zis nimic de tsunami,dar pentru miine e ca si cum ar fi spus:))
    Pff...sper ca la tine parintii nu sunt asa de speriosi cand vine vorba de cine stie ce tampenie.
    Succes in continuare in viata asta ultra nasoala!
    Pupici si noapte bunaaa!!:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Bybyutza.Spirlly ,
    Doamneee!!=)) Ce părinţi ai şi tu:)) Cum ,mă,să gândeşti aşa!?
    Bine că stau doar cu mama şi predica pe care tre's-o suport e puţin mai mică. Cu toate că mama face cât 100 de pitici pe creier câteodată...
    Succes şi ţie în viaţa asta în care tre'să le demonstrezi părinţilor că eşti mai cu capu' pe umeri decât ei !!;))
    Noapte bună !>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  5. ce problema existentiala?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ah..nu.Ei ma cred cu capu pe umeri.Bine..de fapt doar maicamea e asa...(ma refer la faza cu luna) ii era frica sa nu mi se intample ceva 8-|

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim,nu e problema ta asta.
    @Bybyutza.Spirlly, lasă...aşteaptă şi tu să se mai maturizeze =)).

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top