luni, 14 martie 2011

Duminică

Postat luni, 14 martie 2011  la ora 01:04:00  

        Azi m-am trezit pe la 14:00 .Devreme,având în vedere faptul că am adormit pe la 6:00. Aseară nu ştiu ce pana mea am avut,dar m-a durut pentru prima dată inima. Spre să fie şi ultima... am crezut că mor...
        Am fost prin Tineretului  şi a fost super-mega-extra-hiper-ultra-foarte cald.
        Am avut de făcut la franceză o compunere despre "casa ideală" şi la română un rezumat la "Catastrofa"de L. Rebreanu şi ce crezi ? Mi-am scris. Mno...Raritate.
        Azi am făcut un filmuleţ. Mno,nu-i cine ştie ce:
        Noapte bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

3 comentarii:

  1. Bravoo!! Ai iesit din casa! :-BD
    Filmuletul este super tare :X:x:X:X:X
    Pai..alt ceva nu prea am de spus.
    O zi buna maine la scoala si noapte buna
    Kisses :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. oooo...a fost cald afara ce chestie [-x vezi ce pierzi daca nu iesi din casa :p
    imi place video'ul ma rog imaginile din el :)):">
    bine lucrat suri :*
    Hug&Kiss,ylly/sisi
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-a iesit super filmuletul. Si melodia e frumoasa.
    :*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top