sâmbătă, 19 martie 2011

Eşec

Postat sâmbătă, 19 martie 2011  la ora 23:34:00  

        De ce trebuie să mi se întâmple mereu asta?  De ce trebuie să pun mereu PREA mult suflet şi să fiu rănită tot eu ? De ce? De ce trebuie să se termine prost de fiecare dată? De ce nu pot avea şi eu "noroc"? 
        De ce e viaţa aşa de ..nedreaptă ? Cât poate îndura un om?Cât? Până când ? 
        M-am săturat să mi se întâmple asta la sfârşit.  De ce fiecare zi aduce o nouă problemă? De ce când cred că mi-am găsit cu adevărat liniştea sufletească, trebuie să apară ceva care să strice tot ?De ce orice lucru frumos care mi se întâmplă tre' să dureze doar 5 3 zile? 
        Am ajuns să îmi fie teamă să cunosc o persoană nouă.  Mi-e frică că o voi răni/ pierde repede . Pierd "prieteni" ca pe bandă rulantă .
        Sunt la pământ. Nu mă mai interesează nimic. Vreau să fiu doar eu şi cu mine. Singură.Singură în "război".  N-am nevoie să sufăr.Mi-e de ajuns. GATA ! 
        Azi ,un om sensibil îşi pune o mască falsă.

Despre Annitu

Write admin description here..

9 comentarii:

  1. mda...se vede ca esti trista din cate am citit.
    Orice ti s-a intamplat..pot(cred) ca pot sa spun ca imi pare rau.
    Acum te las sa fii doar tu si cu tine.
    Hug&Kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. I feel the same ...te inteleg perfect, chiar azi am avut parte numai de dezamagiri si o gramada de ganduri imi navaleau capu... All I say it's don't care about anything ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Off...imi pare rau..orice ti s-a intamplat.Chiar sper sa trec peste. (stiu ca a sunat aiurea in momentu asta dar..alt ceva nu prea stiu ce sa spun) :(
    Ok..acum te las
    Nopate buna si sper sa fi mai bine maine.
    :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. annitule, imi pare rau pt ce ai patit(nu stiu sigur despre ce este vorba, dar imi dau seama din text ca te-ai despartit de cineva:|)!sfatul meu este ca trebui sa mergi mai departe! tine capul sus!viata e plina de probleme!esti abia la inceput, in viitor vor aparea altele si mai grave(sau mai urate)! so ... go on!!;)

    p.s.:Prietenii vin si se duc!;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai ca treci tu si peste asta. Esti o invingatoare. :P
    >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi pare foarte rău pentru tine, dar sunt sigură că vei trece peste...

    Hugs >:D<. and kisses :-*.

    RăspundețiȘtergere
  7. Yeap.. you are what you think about most of the time :> din ce ai scris in articol pot sa deduc ce ganduri ai tu zi de zi :P Nu asa se face mey [-(

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top