marți, 15 martie 2011

În schimbare

Postat marți, 15 martie 2011  la ora 01:38:00  

        Iar scriu după ce se termină ziua. Zici că-s scroafă înapoiată; scriu azi pentru ieri. Mno . Deci scriu pentru 14 martie,că acuş e 15 martie. Iuuui!! E ziua mea. Fac 16 ani şi 2 LUNI .
Săptămâna asta este specială pentru mine. Sunt în schimbare pentru a 8232549212145655a oară şi prima zi a fost destul de bună .
        Vreau să:
-mă trezesc la max. 10:30
-mă culc la max. 2:00 
-îmi fac toate temele
-fiu mai calmă şi prietenoasă
         Nu-mi mai vine altceva deocamdată. Oricum nu-s toate chestiile pe care vreau să le schimb la mine.
         Azi am făcut prima literă din brăţara cu a.c.a.b. A ieşit destul de ok...Mâine ,dacă o termin ,îi fac poze (de data asta mă ţin de promisiune pentru că sunt în schimbare)  
         Mi-am învăţat la istorie că am dată şi tare mi-e că mă trezesc cu vr-un 4 cât mine de mare şi gras. Şi ce crezi ? Mi-am scris şi la română . Şi ieri şi azi.  Vorba colegilor mei :cel mai copil harnic
         Mai devreme m-am certat şi cu tata. Eu care l-am sunat cu gându' să îi cer rolele fac pace...Asta e . D-aia nu-mi plac mie Gemenii ; Nu-s pe aceeaşi lungime de undă cu mine.Mno,măcar îmi aduce rolele şi pot să ies cu Răzvan în parc.
          E 1:29 . Mă pregătesc să ies. Noapte bună !

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. Sa iesi cu Razvan care-i tot zodia Gemenilor cu care te intelegi tu "foarte bine" .
    =))
    Te puuupp ! Noapte buna ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. =))adevărat.şi eu m-am gândit DUPĂ la astaX_X=))las' că tu eşti o excepţie :*nb

    RăspundețiȘtergere
  3. Aw...La Multi Ani! :))
    Te urasc!! :(( Vreau si eu cu rolele :(( >:p
    Mrg,deci ai grija ce faci la test. [-(
    Bafta la scoala
    Pupiciii:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. oo...schimbari :-bd
    bravo.
    bafta la test...>:D<
    mda..pe vremea asta cine nu vrea cu rolele.8-> abea astept sa vina sambata \:d/
    oricum...
    bafta la test:*
    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top