sâmbătă, 12 martie 2011

Mai bine mai târziu...

Postat sâmbătă, 12 martie 2011  la ora 01:24:00  

        Nu ştiu ce salamu' meu am în ultima vreme,dar scriu pe-aici numa' după ce trece ziua .Ori uit,ori sunt prinsă cu alte treburi ,ori n-am chef,ori nu am idei,ori nu am făcut nimic interesant care merită notat...ori ETC
        Azi am fost la şcoală şi ce crezi ? Am reuşit să mă trezesc la timp cât să ajung la prima oră.  Azi (normal) am avut doar 5 ore,dar penultima oră,adică engleză ,n-am făcut-o că nu era profa' în şcoală şi după aveam muzică . Pentru ce să stau la muzică?  S-o ascult p-aia cum se laudă că s-a văzut la Românii au Talent ?  Aşa că am chiulit plecat de la 16:00.
        Pe la 19:00 a venit bunica  şi mi-a adus aţă . Iuuuii !  Într-o oră am făcut o brăţară pentru o fetiţă de vreo 7 ani  cu roz şi albastru (spre verde). Nu am apucat să-i fac poză ,dar în schimb,am făcut la celelalte. Ştiu că promit de vreo trei zile că fac ,dar...mai bine mai târziu decât prea devreme niciodată. Taaa-daaamm




 
        Cam astea sunt. Prima e cea pentru Tibi, pe care-o vând mâine (sper),a doua e cea pe care i-am dat-o mamei de 8 martie şi în ultimele două poze e brăţara-record de 16 fire.
        Atât pe ziua de azi. 
        Week-end plăcut şi însorit !

Despre Annitu

Write admin description here..

8 comentarii:

  1. Frumos :)
    Imi place mult cum arata
    Deabea astept sa vad cum va fi a mea :X :X :X :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tari sunt!! :X:X Mai ales cea albastra cu alb :X:X:X:X
    Am incercat si eu sa fac dar nu imi iese asa..mi se intoarc firele in toate directiile:((
    Oricum,sunt foarte frumoase ;)
    Wekkend placut si noapte buna !! :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. iiiiiaaaaaiiiiiii ce frumoaseeeeee sunt :x:x:x:x:x:x
    hai ca a meritat sa te lauzi =))=))=)):">
    au iesit super.:*:*
    vorbim maine...>:D<
    Hug&kiss,ylly/suri
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Boby,Meersi!:*
    Da..şi eu de-abia aştept să văd ce idei îmi vin pentru brăţara ta>:)
    @Bybyutza.Spirlly,Mersi !:"> Şi mie mi se făceau aşa la început.Noapte buna!:*
    @Ylly,mersi ! vorbim ;;)ai grijă de tine,soro !:*nb!

    RăspundețiȘtergere
  5. SUPERB!

    Apropo,vreau să te rog ceva din toată inimioara mea...:o3

    BlackAndWhite

    RăspundețiȘtergere
  6. aia cu albastru si roz e super![ si restu` normal :D]

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top