sâmbătă, 5 martie 2011

Mâţă ?

Postat sâmbătă, 5 martie 2011  la ora 23:22:00  

        Weekend...Hmm...Urăsc zilele de weekend,mai ales iarna. 
        Dezavantaj:Afară nu vreau pot să ies dacă nu-s mai mult de 15° C, decât în cazuri "extreme". 
        Avantaj : Pot să dorm mai mult ,cu toate că mereu când încerc (şi pot) să fac asta, ori mă trezeşte mama ca să facă curăţenie, ori îşi demolează vreun vecin casa,ori se ceartă nişte babe pe palier, ori e prea frig/cald, ori pur şi simplu nu mai am somn.
        Azi m-am trezit la 2:30 că ...nici nu ştiu...Am visat urât şi mi s-a dus tot chefu'...Am intrat puţin pe mess, şi după, am lucrat vreo 2 ore la brăţara cu a.c.a.b. Brăţara cu rasta s-a futut stricat ; Mi s-au rupt aţele fix când ajunsesem pe la jumătatea ei. Nu mai am nici aţă...(când am avut?) Mâine mă duc IAR să iau . Ar trebui să cumpăr toată merceria ca să -mi ajungă pentru o brăţară.
        Azi s-a mai întamplat o chestie ciudată . Mi-a zis mama că mă lasă să-mi iau pisică. Deci...WOW ! De o veşnicie  4 ani mă rog de ea să mă lase să-mi iau o pisică...şi azi a cedat atât de uşorrrr...Am şi înregistrat-o când a zis că mă lasă ,ca să fiu sigură că nu se răzgândeşte.
        Deci...acum caut pisică. Vreau să fie mică (2 -3 luni),alba (nu e obligatoriu) , şi jucăuşă...şi dacă se poate,să nu vomite.
        Sper să găsesc cât mai repede ...până atunci,tre' să mă gândesc la un nume
        Aştept idei. 

Despre Annitu

Write admin description here..

20 de comentarii:

  1. :)):)):)):)):)):))
    ai inregistrat-o pe mama ta cand a spus ca te lasa sa iti iei pisica =))=))=))=))=))=))
    nebunooo:)):))
    si eu merg sa imi iau ate maine :-? :-l
    oo pisi cu un nume dragut :x
    Skia;Star;Ilia;Kardia;So.
    scuze poate ti se par ciudata :">
    Hug&Kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar am înregistrat-o.
    Star ?Kardia ?
    =)))
    de unde vii ,dragă? Din Irak ?:))))))
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. ete cacat :))
    vin din Grecia...majoritatea numelor sunt grecesti inafara de Kardia.:)):))
    bah sa stii ca mie chiar imi place Star si Skia celelalte sunt mai naspa, dar na sunt favorabile si alea.
    Decat Maria sau Vio sau dracu stie ce nume mai exista ptr pisici [ si da cunosc niste persoane tampite care si-au numit pisicile Maria sau Vio:| ] eu spun ca alea sunt okey...cum am spus doar Star si Skia :P:)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  4. :-@ îi pun numele Ţaţa Floarea şi gata [-(

    RăspundețiȘtergere
  5. :)):)):)):)):))
    gata...:| official nu te cunosc
    Țața Floareo...auzi la ea chinuie pisica daca ii spune asta :))X_X
    doamne fereste :))

    RăspundețiȘtergere
  6. =)))) glumeam doar...Îi pun numele Ilinca;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. X_X chiar ca esti tacanita/nebuna deci nu ai ce sa cauti in familia mea X_X
    deci nu mai esti suri X_X
    doamne fereste-te pune-i numele Ana.ZuZa exista mii in lumea asta si tu te opresti la al meu X_X

    RăspundețiȘtergere
  8. ...mai gandeste-te la numele perfect ;):))

    RăspundețiȘtergere
  9. mie frica sa intreb care...:-s
    atat spune.
    e ala pe care l-ai spus pe mess :-s?

    RăspundețiȘtergere
  10. mama sfanta doamne fereste.
    zau ca esti dusa rau de tot :-s
    femeie tu glumesti spune "YES!" iara te roooogggg :)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  11. bine mai bine...las-o cu numele ala :))
    dar tot eu o botez =))=))=))
    eu sunt nasa!!!
    da...;;)

    RăspundețiȘtergere
  12. In loc sa te bucuri de weekend tu il urasti. ;))
    Weekend = No Stress :X
    :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Doamnee!!!! cum măi să urăști weekendul? Astea două zile: sâmbătă și duminică sunt cele mai sfinte zile din săptămână.
    Aaa..vrei pisică..oo ce drăguț.Și eu vroiam și încă vreau dar văzând că maicămea nu vrea nici în ruptul capului pisică până la urmă mi-am luat veverițe.Sunt mult mai tari.Și mai scumpe X_X
    Nume de mâțe,huh?
    Păi: Pain,Shelby,Kely,Lolo,Rossie,Kitty [cel mai „original” nume ever =))=)) ] , Kamy,Tuti (de la tutifruti) , sauu...preferatul meu: Butzy.La mine este echivalent cu cuvântul : pisică:)):))):))
    Oricum,succes în continuare cu căutatul,nu cred că îți plac numele pe care le-am dat eu.Am eu o presimțire. :(

    RăspundețiȘtergere
  14. WEEEKEND=:x:x
    O o pisicutza dragutzaa... si eu imi doresc una sau un catelus dar ai mei nu vor si nu vor :D
    POi poti sa-i pui : Cici , Mel, Kitty, Lulu ,Lil :D

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top