joi, 3 martie 2011

Noduri

Postat joi, 3 martie 2011  la ora 00:05:00  

Azi m-am trezit c-o durere gravă în gât şi de-abia seara mi-am dat seamă că e si umflat în partea stângă. O să iau ceva, şi daca nu trece,joi mă duc la doctor.  Mi-o creşte un corn de drac p-acolo,nu ştiu. 
M-am culcat pe la 3 şi am fost atât de obosită încât nici nu am auzit sforăitu' lu' bunică-mea. 
La şcoală am stat cam degeaba.  Am vrut să încep o brăţară rasta,pentru un băiat,Tibi,dar mi s-a terminat aţa... 
În lipsa unei ocupaţii,am început o brăţară pentru mine. Waw.... prima. E cu mov şi cu...un alt fel de mov. Poza:

Şi am făcut poză şi la brăţara (rasta) pe care-am început-o şi terminat-o ieri ,special pentru Ylly :
De o săptămână mă chinui la brăţara cu a.c.a.b. şi nu-mi dau seama cum pot face literele.  Am început-o de 2 ori şi pur şi simplu nu-mi iese...  
Azi iar am ieşit mai devreme;  N-am făcut fizică că i-a murit nepoata profei '. 
Atât pentru azi. Noapte bună !

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. Wow...e superba cea mov.Bine,si cealalta dar ,na..eu am slabiciuni la alte culori. ;)
    Bafta azi la scoala
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Hiiii....aia e bratarica mea :)):))
    merci pentru ca m-ai mentionat in post :* :x :">
    te iubesc multi suri :*...si chiar daca am spus atunci ca te urasc aia a fost din nervi si suparare si bla bla. :(
    Hug&kiss,ylly/suri
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Da. e ca a ta. Np:*
    şi eu te iubesc:o3

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top