vineri, 4 martie 2011

Oreion ?!

Postat vineri, 4 martie 2011  la ora 01:08:00  

        Azi am observat că mi s-a umflat chestia aia în gât şi am întrebat-o pe profa' de bio' ce-aş putea să am.   Răspuns (nu unul categoric) : OREION . N-am avut niciodată ...deci... posibil .
        Pfff...numa' de asta n-aş avea nevoie acum; să stau 3 săptămâni închisă-n casă.  Mâine cred că mă duc la doctorul de familie...adică ,aş vrea,dar n-am cu cine. Şi singură nu mă duc că mi-e frică urât.
        Azi am intrat la 15:00 la şcoală că a fost nu-ştiu-ce consiliu şi am avut şi orele mai scurte.Am aflat cum se face brăţara cu litere, mi-am pregătit firele de aţă şi mâine mă apuc de treabă.  
        Am stat vreo 2 ore să dau f5 pe canalul celor de la Creative Monkeyz ca să pun noul episod din ROboţi ...Şi după 2 ore ce crezi ? 
Şi -au şters toate filmuleţele şi au anunţat că pe YouTube nu mai postează episoade .Shit !!  De pe site-ul lor n-aveam de unde să iau codu' filmuleţului. L-am căutat vreo 30 de minute...până la urmă mi l-a dat Răzvan (un tip care lasă comm-uri mereu pe aici) şi l-am pus aici  . Am reuşit să fiu printre primii care l-au pus pe site-uri/blog-uri. 
        Aaa ,da. Mulţumesc ,Răzvan !

Despre Annitu

Write admin description here..

3 comentarii:

  1. oofff...mititica de tu :(
    ai oreion(posibil) :o3
    bine ca ti-a dat Razvan episodul din Roboti ca daca nu il puneai iesea urat azi la mine la scoala =)):">
    iii...felicitari pentru ...hm...invatatura:-? ai invatat sa faci bratari cu litere :-BD.
    Hug&Kiss,ylly/suri
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. off..nasol.Sper sa nu ai Oreion.Succes azi la doctor,sa speram ca nu ai si doar ai mancat prea multa inghetata. ;)
    Sweet kisses:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top