luni, 7 martie 2011

Prima zi omisă

Postat luni, 7 martie 2011  la ora 12:36:00  

        Hy. Aseară nici n-am apucat să scriu p-aici. M-a pus mama să mă culc la 23:00. Ce-o fi apucat-o şi pe ea ?
        Ieri "seară" m-am culcat la 7:300 şi m-am trezit la 12:00.Vroiam să nu dorm deloc,dar am stat la TV şi nici nu ştiu când am adormit .
        Trebuia să mă duc să iau şi aţă,dar d-abia puteam să mă ridic din pat de oboseală...Şi-n plus, era duminică,iar eu mi-am dat seama că e închis cam târziu.
        Nu ştiu ce-am avut ieri...m-am simţit foarte nasol toată ziua...A fost şi baba mea,dar nici măcar nu m-am chinuit să scot capu' pe geam să văd cum e afară... Oricum,cred că a fost rece...ca sufletu' meu :)).
        Acum e luni...d-abia a început ziua, şi presimt că va fi una proastă.
        Revin la 22:00.

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. Ma si miram de ce nu mai esti pe mess aseara.
    Credeam ca mi-ai dat ignore. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce te-ai simtit rauuu :o3
    sper ca nu mai sunt valabile motivele alea doua de aseara :o3
    stiu sigur ca una a picat(poate)8->
    Si eu ma miram de ce nu erai pe mess aseara...:-s
    Haide revino'ti suri, totul va fii bine :*:*
    Hug&Kiss,ylly/suri
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai...stiam eu ca lipseste cineva de pe mess aseara.Off...sper sa te simti mai bine.
    Orice ti s-o fi intamplat,capu sus si incearca sa treci peste.
    Sper ca ai avut o zi frumoasa(azi).
    O zi frumoasa maine
    Kisses :*:**:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. hopa, te`ai culcat la 7:300 :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai, mai, dar pesimista mai erai la vremea aceea, iubito. :)) Pormite-mi ca nu o sa revii la copilariile astea:(

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top