sâmbătă, 5 martie 2011

Record

Postat sâmbătă, 5 martie 2011  la ora 00:15:00  

Zi interesantă;
Dimineaţă nu m-am dus la prima oră că mi-a fost prea somn...Am dat şi test la muzică . Am o profesoară super idioată şi cu păr pe ţâţe sâni. Le-a corectat pe loc şi 90% din note au fost "9". Du-te, frate...Nici măcar nu citeşti bine lucrarea şi-mi dai 9 ? Azi am văzut-o la "Românii au talent".A luat 3 de X.
Mihai Petre-Consider că a fost un eşec. 
Profa'- Din punctul meu de vedere nu a fost un eşec.
Are o părere aşa bună despre ea ,de nu se vede..
Am terminat brăţara mov şi am început una rasta pentru Tibi (am făcut rost de aţă) şi...m-am reapucat de brăţara cu a.c.a.b.
Azi am "doborât recordul" de vizitatorii pe blogul Annitu .Până acum ,cel mai mult am avut 1.011 ,iar azi am avut 1,508 ,până la ora asta.Teoretic,ziua începe la ora 2:00 pe WTA.ro,deci în 2 ore se mai pot strânge vizitatori..E ceva... Am avut atâţia vizitatori datorită postului "Roboţi (ep.6)" 
Următorul obiectiv :
2.000 vizitatori.
Update: la un an, profa s-a sinucis din cauza asta.

E vorba despre
Despre Annitu

Write admin description here..

7 comentarii:

  1. Sper sa ai si mai multi vizitatori !
    Te pupa Razvan :*

    RăspundețiȘtergere
  2. LOL,aia era profa ta? :)):)) Nu poti sti cat am ras.Sper sa nu te superi ca am zis asta.Chiar zicea maicamea ce parere or avea elevii ei sau ceilalti din scoala despre ea. :))
    O...bv sper sa ajungi la 2000 de vizitatori. ;)
    Si..esti supi pe mine? :o3 :(

    RăspundețiȘtergere
  3. =))da..era profa' mea. Nu mă supăr,chill.
    Şi nu-s nici supărată pe tine:*

    RăspundețiȘtergere
  4. :)):)):)) ce proa ai =))=))
    frateee de aia am ras si am facut mijto rauu de tot=))=)))=))
    bravooo...2000 de vizitatori ...:>
    foarte binee >:D<
    o sa ai si mai multii :P
    cand termini bratarile alea astept poze urgent ...ca prea le lauzi pe toate [-x vreau sa vad si eu ce treaba ai facut :*:P
    teiubesc, suri:*
    ...si sper ca nu te-ai suparat pe mine de "stresu" pe care ti l-am facut aseara :))):">
    Hug&Kiss,ylly/suri
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. hei unde gasesc videoul s-o vad si eu pe profa ta
    sau macar zi-mi numele ei:)) ca sa ma distrez si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ylly,mersii ! O să pun poze când le termin;;).
    Şi eu te iubesc:o3! Nu m-am supărat pe tine,chill :*. Scuze că n-am apucat să termin postu' înainte să ieşi de pe mess!

    @Anonim,nu ştiu unde poţi găsi filmuleţu',dar pe profă' o cheamă Diana Spânu:)).


    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. haha:)) am vazut-o azi :))
    doamne;))
    auzi.. ea mai are curaju sa iasa din casa?:))

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top