luni, 7 martie 2011

Restricţie

Postat luni, 7 martie 2011  la ora 23:47:00  

        Damn! Sunt plină de nervi ! Am presimţit bine dimineaţă; Am avut o zi naşpa,obositoare.. 
        Mama nu mă mai lasă aşa mult la PC, CICĂ spre binele meu .Şi nu cred că e doar o chestie temporară. God !Cum să nu stau la PC până târziu dacă vin la 21:00 de la şcoală,până pe la 22:30 fac şi  eu un duş ,mănânc,îmi fac temele ghiozdanu' etc. ? Cât timp să-mi rămână şi mie ? Şi dacă mă culc de la 23:00 ce fac? Stau la TV şi suport sforăitu' ei de mamut în calduri . Doamne, ce gândire au şi părinţii ăştia...Mă simt super aiurea.  Dacă vrei să te urăsc toată viaţa, ia-mi laptopu' sau obligă-mă să-l închid la o anumită oră . Simplu, nu ?
        Mâine e 8 martie,cică ziua vacii femeii . Am făcut o brăţară pentru mama, şi ce crezi ?Am pierdut-o. Mâine o fac din nou. De ce m-a făcut mama aşa proastă blondă??
        La şcoală s-a luat şi diriga' de mine din nu-ştiu-ce-chestii ,la franceză am tradus un text (ok,recunosc! Am copiat de la Alexandra ) şi la logică,la sfârşitu' orei, m-am lovit ca fraiera la cur într-un scaun.  Cred că am făcut şi vânătaie. 
        După ore m-am văzut cu un tip  ca să-i vând o brăţară ...şi am ajuns acasă pe la 21:15 că am mers vreo 4 staţii pe jos
        Mai pot sta la PC 9 de minute. Simt că mi se rupe stomacu' sufletu-n mine ... 
        Ok...cred că am dramatizat destul.Revin mâine.  
        Noapte bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

3 comentarii:

  1. Pacat ca nu mai stai...
    Oricum, abea te mai odihnesti si tu :P
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. hopa...esti pedepsita:P, dar cum spune si Razvan te mai odihnesti si tu.
    eh...asta e cu bratara :-l se mai intampla.NU ESTI PROASTA. [-x esti tantalici :)):*

    Hug&kiss,ylly
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top