vineri, 25 martie 2011

Revenire

Postat vineri, 25 martie 2011  la ora 00:19:00  

Am revenit printre cei vi pe aicişa . Îmi cer (mie) scuze că mi-am permis să"lipsesc" 2-3 zile. 
        Dimineaţă m-am trezit pe la 12:00 . De când n-am mai dormit aşa mult ... 
        Ce crezi? Am terminat brăţara cu a.c.a.b.  .  De 5-6 săptămâni lucrez la ea. N-am poze.  Poate îi fac mâine.
      Zilele astea nu prea am avut dispoziţia necesară să scriu. O grămadă de rahaturi care mi-au ocupat timpul;  Acum 2-3 zile ,când am ajuns acasă ,primele cuvinte spuse de mama au fost :
        -Ce faci ,domnişoară ? de ce eşti singura din clasă care a chiulit de la ora de matematică?
        LOL!!! De unde pana păcii ştii atâtea detalii,maică ? o.O Şi ,mnoo, a început cu ale ei ,adică că o să vină la şcoală să vadă câte  absenţe am ...Şi dacă am mai mult de 25 ,îmi ia telefonu' şi laptopu',dar a doua zi mi le-am numărat (în ora de desen,în care-am luat şi un 10 ) şi aveam 18 şi a zis că are încredere în mine .  A trebuit să-i promit de vreo două ori că nu mai chiulesc,că nu mai fac nu-ştiu-ce...bla bla... şi gata.Problemă rezolvată  (nu singura).
        Zi interesantă la şcoală. Am dat test la religie şi am copiat făcut tot bine (cred eu). 

        La fizică m-a scos nebuna aia de profesoară la tablă ,la o prostie de exerciţiu (matematică curată) şi mă uitam ca uaia (cu u) în trifoi că nu ştiam ce vrea exerciţiu' ăla de la viaţa mea.Profa' murea de nervi ,se tot plângea că i-a crescut tensiunea şi scăpa pixu' din mână pe jos ... iar eu muream acolo de râs de ea şi de ce-s în stare să-i fac unui om câteodată. Chiar aşa agasantă sunt ?  Ok.... Nu vreau niciun răspuns. 
        Restul zilei...a fost destul de "ok".  
        Sper să revin şi mâine. ^.^

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. :)) ce zii...
    asa e si profa noastra de fizica nebuna total O.o
    bine ca nu ai 25 de absente ;))
    hmm...bravo ai facut super bine la testu de la religie :)))>:D<
    tot nu ai spus de ce esti "suparata" cu punctele tale ucigase ma omorrriiiiii :((:((
    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. dar nu-s supărată. îs foarte ok :*.

    RăspundețiȘtergere
  3. bine....lasa asa :-j
    ca orium nu mai imi spui nimic de mullllttttaaa vreeeemmmeeee

    RăspundețiȘtergere
  4. Aa..bravo ;) In sfarsit ai mai postat.
    Phiu..bine ca nu ai 25 de absente (desi mie mi se par oribil de multe si 18 :O )
    Alt ceva..ce sa mai spun,ce sa mai spun? Pai..broavo pentru testul la religie ;):-bd
    Si..sper sa revii si in seara asta :*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top