luni, 21 martie 2011

Role

Postat luni, 21 martie 2011  la ora 22:39:00  

         Azi m-am trezit pe la 9:30 fără să-mi pun ceasu' (progres,hă ? ) ,dar am mai dormit până pe la 11:00 că oricum n-aveam ce să fac şi vroiam să fiu odihnită.Aşa e în perioada de recuperare..
         La şcoală n-am făcut mare lucru ,am lenevit şi am mai lucrat la brătara cu a.c.a.b.  E aproape gata
         Într-o pauză,la 16:50 m-am văzut cu tata şi ce crezi ? Mi-a dat rolele.    Ahhh, d-abia aştept weekend`ul. O să mă plimb cu rolele până o să-mi cadă capu' (de pe gât,că-s fată ) în canal şi dacă mor, voi fi o fantomă care merge pe role.  Iuhuuu..!!  În rest,am avut o zi foarte bună. Am plecat de la ultima oră (logică) că dădeam test şi nu ştiam nimic... 
         În fine,cam atât pentru azi.Ştiu că-i puţin ,dar n-am ce să scriu şi mi-e foarte somn (oare de ce?).  
         Noapte bună! 

Despre Annitu

Write admin description here..

8 comentarii:

  1. wow....vrei sa mori pe role:)):)):))
    si eu vreau sa vina weekendu' sa nu ies din casa decat dupa ora 17 8-> >:)>:)
    abea astept;;)
    okey...fantomo ne vedem in alta viata:D:))[scuze ca te chinui cu asta, dar aici merge :o3]
    Hug&Kiss,ylly/suri
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Razvan,da,role. Şi tu o să mori împreună cu mine weekendu` ăsta >:).

    @Vampire Lover ,ce e rău în asta? Măcar e o moarte plăcută.. Şi da..ne vedem. Adică eu o să te văd. Tu pe mine,nu .[-x:))


    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai vedem :)) O să te rogi de mine să plec acasă ca să te odihneşti >:).

    RăspundețiȘtergere
  4. Nuuu :))
    Sa nu fie invers :-ss :))

    RăspundețiȘtergere
  5. de ce nu o sa te vad...ca spui tu :-w
    cine esti tu ma rog zana nevazuta???[-x

    RăspundețiȘtergere
  6. @Răzvan, să sperăm că nu=)).

    @Ylly,pentru că eu voi fi spirit,iar tu un simplu un om.;;)

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top