sâmbătă, 26 martie 2011

Somn

Postat sâmbătă, 26 martie 2011  la ora 23:16:00  

        Weekend.
        Pff...de 2 zile n-am mai dormit.. .mă simt ca o mumie somnambulă
        Pe la 8:00 am fost cu o colegă să-şi ia ceva de îmbrăcat şi m-am întors p-acasă la 11:00.  Toată ziua am lenevit ...La cât de obosită sunt, d-abia am putut să mă duc la baie. 
        De vreo 20 de min. mă doare inima şi habar n-am ce să-i fac... 
        Pana păcii...mi-e somn...Perna e atât de sexy şi pare atât de moale şi pufoasă.  Vreau doar să dorm .

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Off..te urasc.Tu macar poti dormii :((:((
    Pe mine ma pus moartea sa ma uit la film horror.Si dintre toate trebuia sa il aleg pe cel mai credibil :((:((
    Acum o sa visez numai lanturi care ma strang de gat sau imi intra prin coaste :((:((
    Pff..nu doresc la nimeni asemenea vise.
    Deci: Vise placute!! Si..sa nu te uiti la filme de groaza inainte sa te culci.
    :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Haii ,măii ! E doar un film . Ştii că n-o să se întâmple ca în vis. În cel mai rău caz,o să fi ştrangulată-n cadă ....sauuuuuu...legată de lustră şi ciopârţită.
    Glumesc >:D<. Sau nu ?:">
    Deci : Sper că ai dormit bine şi că acum eşti întreagă .Şi altă dată,nu te mai uita la filme d-astea (era să zic XXX) dacă ştii ce se poate întâmpla după ^_^.

    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar daca nu prea am ce sa spun...vreau sa comentez :">
    pai...mumio incearca sa dormi ca iti faci singura rau daca nu dormi.
    :-? Macar ai iesit din casa :-??

    :)):)):)) HaHaHa =)
    stiam eu ca pana la sfarsitul postului o sa vrei sa te culci :))>:)
    ...hmm...hmm...ce sa mai spun?:-?
    cum mai merg punctele ugicatoare?;;) o duc bine sunt sanatoase vad ca nu le-ai mai folosit [-x vezi ca daca nu le folosesti o sa se supere pe tine si nu o sa se mai bazeze niciodata pe tine :P
    altceva...sper ca esti bine merci ca de vorbit nu prea avem timp [-x
    okey
    ma duc sa vad ce mailuri am si eu de pe facebook ca doar un minut nu am mai fost bombardata :-?? asta e :))
    Hug&Kiss,ylly

    RăspundețiȘtergere
  4. Ete ,cur de maimuţă...ce dacă ?

    :)) Ce-ai tu cu punctele mele ucigaşe ? chiar vrei să le folosesc ? Ştii că nu-s prea ok când le pun...Deci te bucuri de răul altuia [-x. Şi mai important de-atât : te bucuri de rău surorii tale.
    Du-te,bombă sexy şi mega-populară ce eşti .

    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. "te bucuri de raul altuia" nu,nu ma bucur de raul nimanui...de ce a-si face-o ?
    si mai ales...nu cred ca m-asi bucura de raul surori mele :-?
    mda...si punctele ucigase sunt si proprietatea mea cand sunt nervoasa/suparata/si nu am chef dde nimeni decat de persoanele care sa spunem ca ma inteleg ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. A...vezi ? măcar nu sunt singura.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top