vineri, 11 martie 2011

Staţia "minunilor"

Postat vineri, 11 martie 2011  la ora 00:23:00  

        Hy. Azi m-am trezit pe la 12:00. Normal  intram la 13:00,dar m-am dus de la 14:00 că nu m-am trezit. 
        Am terminat brăţara pentru Tibi,şi pentru că nu aveam alta la mine,am încput una nouă cu roz şi-albastru.  Bat un alt record personal : 12 fire la o brăţară . Iese foarte lată ,dar e super-drăguţă.  Merge să mi-o pun şi la gât la cât de lată e.  Iar mă laud degeaba... Cum era de aşteptat,n-am făcut nici azi poze la brăţările alea (a mamei şi a lui Tibi ), Mâine chiar fac ...ca să-i fac şi ăsteia de 12 fire . 
        Când am ieşit de la şcoală,pe la 20:00,în timp ce aşteptam cu o colegă (Anda) în staţie, ne-am "întâlnit" cu un beţiv care duhnea d-abia se mai ţinea pe picioare. Noi două stăteam pe bancă ,se-aşază şi el lângă noi. Mergeam spre dreapta,venea şi el după noi. Mergeam mai spre stângă , ţup şi el .  Nici nu ne-am dat seama când s-a apropiat foarte tare de noi ,că Anda vorbea la telefon şi eu mă uitam după autobuz . Dintr-o dată ,ne-am trezit că el e la  20 cm de noi şi tot se apropia.Anda a fost prima care a văut şi m-a tras după ea.În următoarea secundă ,fugeam amândouă ţipând ca nebunele prin staţie de credea lumea că am fost violate cu-n băţ în cur de un pitic supraponderal. Mno,am luat-o pe jos o staţie de frică, dar cert e că am ajuns întreagă şi neviolată acasă. 
        Când am ajuns acasă ,am văzut c-am primit nişte (5) stickere de la Trilulilu.De 2 ani strâng puncte ca să-mi iau ceva de pe tâmpenia aia de site Trilu'. Oricum,mai am încă 5.000 puncte,deci pot să-mi mai comand înc-o dată stickerele . Alte "premii" n-au şi ei; e criză.Am dat comanda acum vreo 5 zile ,şi mi se pare că au ajuns destul de repede.   
        Cam aşa a fost ziua mea. 
        Mâine e vineri,de-abia aştept să se termine şi săptămâna asta...  Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

8 comentarii:

  1. =))=))=))=))
    faza cu autobuzul a fost cea mai tare:)):)):))
    asa...
    SA FACI POZEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nici eu nu mai stiu de cand iti spun sa faci poze :-w:))
    te lauzi si te lauzi ....okey nu am nimic impotriva, dar arata-ne si noua...ca sa te felicitam(daca e nevoie) dar bineinteles ca este nevoie...ca doar sfanta pruna te-a ajutat sa le faci frumoase...8->
    ----
    draga mea maine o sa ai o surpriza ca tot e vineri >:):D
    Hug&kiss,ylly/suri
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmm...da ..o să fac:-w. Dar mi-e lene şi uit.
    Sfânta prună nu prea m-a ajutat :-w a cam dormit pe ea. M-a ajutat sfântu iaurt şi sfântu cârnat puţin;;)=))

    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ce noroc iei =))
    dar hai tre sa recunosti ca sfanta branza a fost mereu langa tine si te-a ajutat >:P [sa nu negi...branza e parte din mine =))=))]

    RăspundețiȘtergere
  4. gata,sefa! m-ai prins. Recunosc!:-s
    mulţumesc sfintei brânză=)))

    RăspundețiȘtergere
  5. asa:)):)):)):))
    stiam eu >:)>:)>:)
    =))=))=))

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne..hai băii!!! Trebuia să te ridici de pe bancă să iei ghiozdanu' în ambele mâini și să-i dai în cap țipând:„ Bă bou handicapat beat ce ești! Trezirea că te i-a mama naibii dacă te mai apropi un centimetru de mine!”
    Oricum tare faza :)):))=))=))=))
    Hai măii....pune si tu pozele aleaa...:o3 :D
    Ca împlinim 1289 de ani și tot nu le vedem. :((
    Ok..acum te las în pace.
    Noapte bună! O zi frumoasă mâine! :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. nu ,nu. ca după intram la puşcărie[-x.
    =)))
    promit că voi face tot posibilul să fac pozele alea înainte să împlineşti 1289 ani :o3.
    Noapte bună şi ţie:*O zi bună!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top