vineri, 18 martie 2011

Treabă"

Postat vineri, 18 martie 2011  la ora 21:20:00  

        Am început să scriu din ce în ce mai rar pe blogul ăsta, şi asta nu e prea bine pentru mine.  La început mi-am promis că voi scrie în fiecare zi.  Am avut foarte multă "treabă" în ultimele 4 zile.Săptămâna asta m-am trezit foarte devreme (pentru mine) adică cam la 9:30,dar asta nu înseamnă că  stau mai mult la PC . Sau da ? Din lista de  aici le-am respectat cam pe toate ,în afară de ora de culcare ; Am mai depăşit puţintel ora 2:00. 
        În sfârşit scriu şi eu la timp,adică pentru ziua de azi .  Azi n-am stat decât vreo 4 ore la şcoală (profa' de engleză e în spital şi după, aveam muzică şi n-avea rost să stau degeaba) 2 ore-şi după am fost prin Carol unde m-a prins o ploicică măruntă.  
        Mă simt super obosită şi mi-e super rău...  N-am mai mâncat de luni şi nu vreau să fac asta până duminică. Eu sper să pot mai mult de atât.  
        Nici de brăţări n-am mai avut chef. De luni o să mă apuc serios de ele,că am 4 comenzi .  
        S-a dus şi săptămâna asta. Acum,week-end,dulce weekend ...  Şi da,începe să-mi placă week-end-ul.  Cât se poate schimba un om în 4 zile...  
        M-am îndrăgostit de o nouă piesă (Imogen Heap-Speeding cars) .  O am şi ca ton de apel ,şi ca ton  alarmă ,şi o ascult non-stop .Sunt obsedată de ea.  Ta-damm :

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Mai dar ce faci tu de esti asa ocupata? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @răzvan,nimic deosebit.. Cunosc şi eu oameni noi...:D

    RăspundețiȘtergere
  3. s-a intors surii ;;):))
    lasa programu :-j macar ai respectat tot inafara de ora de nani ;)
    mai odihneste-te si tu... om plin de "treaba" :-"
    aaa...da, si melodia e chiar super tare :x
    Hug&Kiss,ylly/suri
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. In sfarsit ai mai postat si tu ceva..mai..lung de 4 randuri:))
    Ce aveti toti cu ora de muzica.Sa mor de va inteleg.Mi se pare mijto.Ultima data am asociat melodiile puse de profa cu unele filmele: Black Swan, Harry Potter, Spartacus si Fantoma de la opera.
    Ok..gata termin cu muzica.:))
    Da melodia e super tare :X:X:X
    Sper sa postezi mai dez de acum in colo :D
    Kisses:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Bybyutza.Spirlly,era şi cazu'. Muzica e naşpa...e pt. "fraeri":)) .Plus că aveam "treabă".
    :D:))):*
    O să postez des.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top