duminică, 27 martie 2011

Visătoare

Postat duminică, 27 martie 2011  la ora 23:12:00  


        Weekendu' ăsta nimic n-am făcut.  Am fost o leneşă visătoare
        Aseară m-am culcat la 1:00 şi m-am trezit la 16:00. De când n-am mai tras un mega-pui de somn ca ăsta...  De ce pui ? Pentru că am dormit doar 16 ore...puţin ,având în vedere că cel mai mult am dormit 26 de ore. 
        Azi trebuia să ies cu rolele,dar Sfânta Doamna Inteligenţă ,adică eu  şi-a sucit picioru' şi d-abia păşeşte. 
        Mâine începe şcoala . Ce bine rău mi-ar părea dacă n-aş putea să merg nici la şcoală din cauza piciorului. 
        Las'... Oricum mai sunt încă 3 săptămâni şi vine vacanţa de Paşte.   Păcat că-i de doar o săptămâna. De ce toate minunile sărbătorile tre' să ţină doar 3 zile
        Mă întorc în lumea mea labirintică
        BRB.

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. "lume labirintica" wow

    RăspundețiȘtergere
  2. „Lume labirintica” LOL :))
    Ai reusit sa o faci si pe asta: ti-ai sucit piciorul.Hei!! Nu-i corect!! :-w Tre sa mergi la scoala ! Adik cum? Noi mergem la scoala si tu nu? Unde-i dreptatea? Mda stiu ca a murit de mult dar asta e alt ceva :))
    Poi..pentru binele tau: iti urez sa te faci bine repde si pentru fericirea ta(ca sa nu mergi la scoala) sa te faci bine peste o saptamana:))
    :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ,măi. Ce vă tot miraţi aşa ?
    :))O urare mai frumoasă nici nu puteai să -mi faci . Să te-audă Dumnezeu ! ^:)^

    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. mda...cu toate ca te doare piciorul ai fost azi la scoala :p:))
    lasa ca trece..
    si vacanta tin cu tine...ar trebui sa fie vacante de 3-4 ani sa nu se mai termine 8-> a-si vrea eu;))
    hai mult succes ai grija sa nu te ratacesti ;) [in lumea ta] :))
    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  5. da:)) nu puteam să fac 6 absenţe "aiurea" .Mai ales după problemuţa cu mama.

    Mă descurc:)) cu toate că mi s-a întâmplat de muuulte ori să mă rătăcesc...dar ştii cum se zice: cu puţin ajutor ,se rezolvă toate .


    >:D<

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top