marți, 1 martie 2011

Zi "mărţişorită"

Postat marți, 1 martie 2011  la ora 22:52:00  

        Zi mega-ciudată.
       
M-am trezit la 11 . Normal trebuia pe la 10. Am mers prin piaţă să iau flori pentru tanti diriga' şi după am cutreierat vreo oră după aţă.  Am luat celebrele culori :  roşu ,galben,verde că tre' să fac vreo două brăţări rasta
        Azi mi-am ales şi baba ; 6 martie (duminică). Am ales nr. 6 că-s născută pe 15 (ianuarie) şi 1+5 =6.WAW!  Ce de matematică ştiu .  
        În timp ce mergeam pe stradă ,se mira un cocalar băiat că ninge şi-mi face : Fata,asta chiar e zăpadă ?  În loc să-i răspund, am râs ca vaca de el şi el de râsu' meu. 
        În 116 ,o fază ciudată ,dar destul de des întâlnită; Lângă mine stătea un tip de vreo 25 de ani şi vorbea la telefon :
        -Hey,iubita mea !  La mulţi ani ! Te iubesc ..(etc) Ahh..stai că-mi sună celălalt telefon.  Îi închide tipei şi răspunde la celălalt telefon:
        -Ahh,scuze ,iubita mea .  Nu găseam telefonu'. Te iubesc!  (etc) De-abia aştept să ne mutăm împreună
        OMG !  Ştiu că nu e nimic neobişnuit în asta . Mulţi băieţi au mai multe iubite,dar frate...!  Nu-mi plac oamenii ăştia şi sper să nu mă aflu în situaţia asta. Cu toate că ,dacă aş fi băiat,la fel aş face.  Şi pun pariu că tipu' n-avea doar 2 "iubite". În fine. i se-nmoaie fie sănătos. 
        E 1 martie  (şi ninge ). Cu vreo 4 băieţi în clasă ,am primit la mărţişoare de n-am putut să le car.  Oricum,nu-s genu' care poartă mărţisoare.  
        Pe lângă vreo 8 mărţisoare,am primit un inel cu litera A de la colega mea de bancă Alexandra .  E atât de drăguţ. Ieri şi-a luat şi ea unul la fel . Ne-au făcut şi profesorii nişte cadouri de Mărţişor :
la istorie nu ne-a ascultat  (si asta e o raritate totală) şi am ieşit cu 2 ore mai devreme ,adică la 17:00 .
       Azi a venit şi bunica pe la mine. Acum doarme şi sforăie de morrr. Nu ştiu cum o să o suport toată noaptea. Probabil o să stau la PC până pe la 4 ca data trecută. 
        Am terminat o brăţară rasta. După cum am mai zis,tre' să mai fac una cu a.c.a.b. ,încă una rasta şi una cu numele Deea.De ce am impresia că am uitat de una ?  În fine. Văd eu. Sper să le termin până sâmbătă.
        Bye!

Despre Annitu

Write admin description here..

8 comentarii:

  1. In fiecare zi ai tu cate o intamplare :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce ciudatenii de specii sunt si baietii astia X_X
    ...bineinteles nu toti :">
    ce dragut tre sa fie inelu' :> si eu am primit azi un pandantiv(ma rog nu chiar) maro cu floricele in el :x ill ador mai ales ca este de la prietena mea |Bianca| logik eu ca o tampita nu i-am luat nimic :"> scuze Bia iti aduc eu altadata (poate in alta viata :-"...:))
    ---
    Femeie nu mai lauda atata bratarile alea, fa-le odata poza :">:P
    Si...sper ca ne mai vedem si noi asa ca de primavara :-":">

    Hug&Kiss,ylly/suri
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Răzvan ,aşa e în război [-x.
    @Ylly,chiar e drăguţ inelu'. Mai ales că acum avem amândouă la fel. Săraca Bianca:))...
    O să `i fac poză.Şi normal că ne vedem. Dacă mai cumperi brăţări :-"
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. lasa ca nu moare Bianca fara cadou :-J (sau da...:-s) sper ca nu moare ca mai am nevoie de ea ;;) cu cine o sa mai barfesc eu toti prostii din clasa si cum cutarica se da la cutarescu 8-> ca vita de colega'mea spune :-l aia nu rezista fara sa spuna mai departe 8-|
    ---
    Bine tu...nu ne mai vedem. Prefer asa decat cu bratarica :)) [chiar daca imi place :">:-"]

    RăspundețiȘtergere
  5. Am glumit ,mă . Ne vedem. Poate weekendu'ăsta. Deşi nu ştiu dacă pot că tre 'să dau brăţările. Dar acum nu mai am cu "cine" să mă văd,şi dacă e ,ne vedem :>

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba da ce mai vorbiti voi de mine pe aici [-(
    Ei,uite ca am ajuns si eu.
    Bai..deci faza cu telefonul e mortala=))=))
    Eu am urmarit pe cineva azi,saracu baiat,cred ca spune ca sunt nebuna:)):))
    Ylly,nu-mi pasa ca nu mi-ai luat nimic! :)) Eu ti-am luat ca asa am vrut eu. :P
    Annitu : Primavara frumoasa!
    Kisses:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Primăvară frumoasă şi ţie,Bianca!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top