luni, 4 aprilie 2011

04.04

Postat luni, 4 aprilie 2011  la ora 21:42:00  

         Ioi,ce devreme scriu ;Chestie de notat în calendar .Am început să-mi scriu postările în telefon (ciorne) . Să vedem : 
         Am avut o zi "destul" de nasoală. M-am trezit la 7:00 ca să învăţ la istorie . Se pare că pentru a patra oară am învăţat degeaba că tot nu mi-a pus notă. După ce că am un 7 şi un 4...
         Am plecat la 13:20 de-acasă  şi după ce-am mers o staţie, mi-am dat seama c-am uitat ceva şi a trebuit să mă întorc acasă.. Normal că am întârziat la şcoală şi profa' de engleză nu m-a lăsat să intru la oră.
         Restu orelor au fost ok ,ba chiar am ieşit mai devreme cu o oră că i-a fost rău profei de logică.
         Aşa . Gata şi ziua de azi.

E vorba despre , , , , , ,
Despre Annitu

Write admin description here..

3 comentarii:

  1. Din cate vad s-a terminat cu bine ziua. Sau nu?
    Sper ca da.
    Hai, ai grija de tine ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmmm... se poate spune şi-aşa :)).
    Şi tu.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce zi, macar a fost mai plina ca altele [-x
    haide fratee tot nu ti-a pus nota X_X
    ce profa aiiiaaaa frateee.:-l
    lasa ca ai avut zile si mai proaste. Asta a fost o zii bunicica >:D<
    Hug&Kiss,ylly/suri
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top