sâmbătă, 2 aprilie 2011

3 în 1

Postat sâmbătă, 2 aprilie 2011  la ora 00:17:00  

        Tulai ,Doamne !..Am avut nişte zile super-mega-ultra-extra-hiper-proaste şi nici n-am avut chef timp să scriu pe-aicişa.
        Ieri am avut sport şi a trebuit să dau nişte probe (flotări,genoflexiuni,abdomene) şi acum am o febra musculară de-o frumuseţe rară.
        Azi mi-a mers şi mai rău. De parcă n-am avut coişpe mii de destule faze urâte azi, când m-am întors de la şcoală ,m-am împiedicat de treptele din faţa blocului ,am urcat vreo 2 trepte în 4 labe şi după am căzut. Dar sunt ok acum. Doar mi-am sucit mâna şi am genunchiul varză . Nu-i panică.
        Azi am făcut o brăţară . Mă rog, am început-o de ieri : 
 Atât pentru zilele în care am lipsit ca o cârtiţă de buzunar azi.

Despre Annitu

Write admin description here..

2 comentarii:

  1. Ce frumoasa e bratara:X:X:X:X
    Pai..alt ceva nu prea stiu ce sa zic asa ca ....sper sa ai un weekend mai bun decat restul saptamanii asteia si sa nu mai chiulesti de aici :));)
    Ti pup ti pup!! Noapte buna!!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu te supara dar... esti impiedicata. :|
    nu-i panica ca ti-ai sucit mana sau ca te doare genunchiul...:-j nu-i nimic se mai intampla adica zilnic cineva isi suceste mana :))

    superba bratarica :x:x:x <3<3<3

    sa te faci bine si mintal si fizic, fa-ti curat la circuite si revin-o la tu pe care o stiam :P
    bine, gata "ocupat-o" te las.>:D<

    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top