miercuri, 6 aprilie 2011

Călcată (în) pe picioare

Postat miercuri, 6 aprilie 2011  la ora 23:00:00  

Mă simt mai rău ca oricând ...Am avut o zi destul de nasoală.

        Azi am putut şi eu să dorm mai mult (pân' la 12:00) .La şcoală n-am făcut mare lucru ; am lenevit , am scris , am meditat la nemurirea bufniţelor , am lucrat la noua brăţără , m-am certat , am ţipat etc .Nu mai  am ce să zic...Am ajuns să am o viaţă aşa plictisitoare , încât nici nu mai am ce să scriu pe aici. Toate zilele mele sunt la fel .Azi n-am făcut nimic deosebit.  Aaaa,ba da. Am dat locul unei babe  bunicuţe în autobuz. După ce că am avut un suflet milostiv şi m-am ridicat de pe scaun ca să stea ea,m-a călcat şi pe picior. Bătrânii din zilele noastre...Tare nerecunoscători mai sunt .Raritate,deci a meritat să fie scrisă. 
        Deci ...revin mâine .POATE.

Despre Annitu

Write admin description here..

3 comentarii:

  1. :))
    Lasa mai ca poate maine ai o zi mai buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce nesimtita tre sa fie baba aia huh? cum de a indraznit sa te calce pe picior:)):)):))
    tot nu ai spus ce ai facut cu istoria.
    ma rog... tre sa mai iesi si tu din ritmul asta. *fa in fiecare zii ceva diverit.
    [fa de la a face nu fa de la femeie :))]

    somnic usurel.
    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda.
    Păi încă n-am aflat ce notă am.@-)
    O să...fac .:)

    >:D<noapte bună.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top