sâmbătă, 16 aprilie 2011

Cărţi, cărţi şi...iar cărţi

Postat sâmbătă, 16 aprilie 2011  la ora 23:35:00  

         Sfântă brânză ! Sunt F.R.Â.N.T.Ă. !!!
         Azi m-am trezit la 13:00 şi la 15:30 am mers cu Alexandra (colega de bancă) la un târg de carte ,BookLand, şi-am răsfoit carţile (de la 150 de edituri)  timp de 4 ore .
         Mi-am luat şi eu două cărţi :
         -"Tunele 4"  (de Roderick Gordon şi Brian Williams)
         -"Nu te mişca" (de Margaret Mazzantini ) 
         Pentru cei care vor să meargă : Târgu' are loc la AFI Palace Cotroceni şi ţine până mâine (17 aprilie '11),până la ora 3:00 (noaptea),că nu degeaba se numeşte Noaptea albă a cărţii.
         Tulai ! Mâine e ziua mea  sunt Floriile şi tre' să mă trezesc cu noaptea-n cap la 12:00 că am musafiri .
         Acum mă duc să mă afund în "Tunele4" .
         Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

8 comentarii:

  1. Sfanta branza e a mea.[-x
    mda...ai fost la targu de carte ce sa iti spun...ce te faceai fara mine...>:P
    si eu sunt la fel de franta, sau mai bine, si mai franta decat tine x_X
    hai bafta la citit;;)
    H&K,ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ylly , :))Eeehhh..o să-ţi plătesc drepturile` de autor.
    Adevărat. Dacă nu-mi ziceai tu de el,aflam cu 2 zile după ce se termina ,că aşa păţesc mereu @-).
    Baftă şi ţie la citit :*

    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. :( mi-ai facut iluzii :((
    500 atat :o
    de ce nu mai sunt sorata...ma pupi din placere /:)

    RăspundețiȘtergere
  4. O frumos...tunele..hmm am auzit ca sunt mijto cartile alea.din pacate nu le-am citit:( eh...asta e ...poate intr-o zi..se va intampla si asta.Deci..bafta la citit! :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ieri, cica " Vin in 2 ore " .
    Dar, Sfinte, 4 ore ?! :O
    Te.ai ratacit pe acolo ? :))

    Ramona. >:D< :x

    RăspundețiȘtergere
  6. =)) da...m-am rătăcit în Rai 8->.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top