vineri, 15 aprilie 2011

De ce mă urăsc?

Postat vineri, 15 aprilie 2011  la ora 22:49:00  

M-am tot "văitat" în ultimele zile la aşa zişii prieteni că mă urăsc. Pfff..Dar mă urăsc al dracu' de tare. De ce ?Pentru că:

 -sunt urâtă ,grasă şi mică,
-am nasu' imens mare,
-am un păr nasol ,
-am degete strâmbe,
-am sâni prea mari ,
-sunt enervantă,
-sunt stresantă, 
-sunt insistentă, 
-sunt prea sensibilă,
-le pun pe toate la suflet (ex: Am venit plângând acasă că mi-a zis un băiat că-s pinguin),
-câteodată sunt scârboasă ,nesimţită, 
- sunt ignorantă, 
-sunt nepasatoare, 
-sunt mega-extra-hiper-ultra irascibilă, 
-sunt influenţabilă, 
-sunt egoistă, posesivă , zgârcită,
 -sunt încăpăţânată, 
-sunt agitată, 
-sunt pesimistă,
-sunt dezordonată (doar pe banca de la şcoală fac ordine),
-sunt nehotărâtă,
-sunt sucită,
-n-am simţu' umorului, 
-sunt certăreaţă, 
-sunt nerăbdătoare, 
-sunt ogrolioasă,  
-sunt superstiţioasă (şi dacă-mi taie calea un câine alb ,fac 3 paşi înapoi. Hai 6,să fiu sigură că n-o să-mi meargă rău) , 
-sunt lenesa,
-sunt materialistă, 
-sunt infantilă, 
-sunt credulă, naivă, fraieră, 
-sunt uitucă,   
-sunt rasistă, 
-sunt invidioasă ,
-sunt exagerat de geloasă, 
-sunt cinica,
-sunt laşă,  
-sunt iresponsabilă,
-sunt un om banal, mediocru, 
-sunt sceptică, 
-sunt copilaroasă,
-părinţii mei nu-s mândrii de mine,
-am note proaste la şcoală,
-nu ştiu să dau sfaturi (şi mă laud că vreau să devin psiholog) ,
-sunt mincinoasă,
-sunt singuratică,
-sunt ruşinoasă ,
-am curu' prea mare ,
-stau toată ziua la pc,
-sunt obsedată de blogurile mele ,
-nu sunt în stare să-mi ajut mama ...etc
Deocamdată atât . Oricum, lista nu se termină aici. Dacă (nu e doar un "dacă") mai descopăr ceva, revin şi completez lista.
"Dac-ai ştii ce zace-n mine,
 O să te bufnească plânsu'..." 

Despre Annitu

Write admin description here..

18 comentarii:

  1. esti naspa.
    cum sa spui asa ceva despre tine?
    nu e adevarat majotitatea din ce ai spus tu sunt niste cacaturi.
    esti de treaba, nu esti ignoranta..si nu esti in multe feluri.
    "M-am tot "văitat" în ultimele zile la aşa zişii prieteni că mă urăsc." partea cu asa zisii mei prieteni ...sincer m-a cam deranjat. [eu una ma consider o prietena ptr tine, se pare ca nu e reciproc, ehh viata.
    te urasti ptr ca ti-a spus cineva ceva care se pare ca te-a deranjat extrem de tare, ceva care te-a adus in situatia asta.
    ...oricum
    nu esti deloc cum te-ai facut mai sus!!
    H&K,ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ylly, Mă cunosc mai bine decât mă cunoşti tu şi restu ` lumii. Şi oricum,majoritatea defectelor de mai sus,le-am descoperit cu "ajutorul" oamenilor din juru' meu.
    La faza cu "aşa zişii prietenii" nu era vorba de tine. Nici măcar nu m-am gândit că te încadrezi acolo.
    Mersi oricum ... :*

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. În aproape tot ce ai scris aici ma regăsesc!:|

    RăspundețiȘtergere
  4. Mno... E bine. . . Măcar nu-s singura "naşpa":)).

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) sunteti copii, o sa va treaca!



    Sfatul meu: sterge articolul asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Delete It !!!

    Semnat : Aditzu'

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ,nu [-x. Poate că ai dreptate ; O să-mi treacă . N-o muri babă bătrână şi tristă. :-?
    Dar nu-l şterg. Sunt curioasă ce voi simţi peste ceva timp când o să-l citesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bai! Te-ai dilit la cap,ce ai?Ti s-a ars circuitul? Ai nevoie de un pahar cu apa rece in fata? CUM SA ZICI ASA CEVA??TOT CE AI ZIS ACOLO NU ESTE ADEVARAT!! (ma refer la defectele alea pe care zici ca le ai,si te asigur ca nu sunt adevarate)
    Si tu te iei dupa toti prostii? Te-a facut ala pinguin..si ce..lasa-l in morti lui.Nu il baga in seama.Ce conteaza ce cred alti despre tine? Tu trebuie sa te gandesti: „Ba sa se duca toti dracu eu ma imbrac si arat cum vreau si gata.Daca lor nu le place sa fie sanatori” De ce iei in seama ce spun altii?(Ma refer cand cineva iti spune ceva de rau)
    Lasa ca discutam asta :-w Ca acuma nu scapi.
    Te puupp :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Aolo...Dilită sunt de mult .Circuitu' nu l-am verificat de ceva vreme...deci e posibil.Apa n-am nevoie.Am facut duş mai devreme. Cu apă caldă chiar:D.
    Ba`i adevărat TOT !
    Asta şi încerc să fac...încerc să mă mint că nu`mi pasă de ce cred alţii,dar degeaba ,că totu' se duce la suflet fără să vreau.

    Acum nu mai scap de tine pe messX_X:))Le iei pe toate la rând :-@ :))


    :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Umm,suntem surori cumva?...

    RăspundețiȘtergere
  11. Hmm,posibil . Şi numele surorii mele începe cu M.:))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. cam 3 sfert din ce ai spus mi se potriveste si mie:(

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu stiu daca ma crezi sau nu, dar imi place foarte mult cum scrii si esti chiar frumoasa (ti-am vazut pozele pe facebook). Ai o viata chiar faina, ai multi prieteni, ai ceea ce eu doar imi doresc etc. Nu te cunosc ca persoana, dar din ce scrii, chiar imi place personalitatea ta.
    P.S. :Baietilor le plac fetele cu sani mari. :))

    RăspundețiȘtergere
  14. @Anonim,mulţumesc. :-? Te contrazic în aproape tot ce-ai zis.
    Ştiu că băieţilor le plac sânii mari. Dar mă oftic al dracu` de tare când văd că unii stau cu o fată doar pentru sânii ei mari :-j.

    RăspundețiȘtergere
  15. sunt de acord cu tine...asta ma enerveaza si pe mine zau.ce porcarie,dar na asta-i viata (si zile bune si rele,toate trec)

    RăspundețiȘtergere
  16. Mda.....eu nu te contrazik`si mie mi se zike uneori...stiu kum `e si ce simti uh akm..e foarte greu am trecut si eu prin multe chestii dar am inkerkat sa le ignor...uite eu cred k`ar fi mai bne`sa nu iei in seama ke zik altii k`poate au si ei defectele lor si nu observa asta inkearka`sa le arati k`nu iti pasa...desi nu e asa usor...e foarte greu ka altii sa te judece dupa defectele tale...inkearka sa treci peste:(((:*

    RăspundețiȘtergere
  17. e naspa ceea ce crezi despre tine .........eu iti spun sa ui asculti pe cei din jur si sa cauti in interiorul tau si sa gasesti persoana frumoasa din tine ,............

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu trebuie sa crezi ce zice lumea despre tine stai calma o sa iti treaca si sa vezi cand o sa cresti mai mare :((

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top