joi, 14 aprilie 2011

Destinaţia : VACANŢĂ

Postat joi, 14 aprilie 2011  la ora 20:25:00  

        Uffff..Gata. S-a dus şi ultima zi de şcoală. Azi nici nu-mi venea să mă mai duc. Cu ce rost ? În prima oră trebuiafacem chimie ,dar am făcut biologie. Făcut e mult spus ...c-am ascultat muzică şi-am lucrat la brăţara cu numele Deea. Următoarea oră a fost fizică. Nebuna aia nu ştie pe ce lume trăieşte şi că a fost ultima zi de şcoală şi-a predat 2 pagini (de caiet studenţesc chiar) ca sparta. 
        După trebuia să mai facem religie,mate ,sport şi geografie ,dar am făcut direct geografie (unde-a predat puţin) şi am evadat plecat acasă .
        Deci ...gata!!! O săptămână ( + 2 zile chiar) stau liniştită şi dorm ca scroafa un liliac maro  (care cică "ajunge la "performanţa" de a petrece 20 de ore/ zi dormind. Aceasta inseamnă că stă treaz numai 4 ore/zi, 83% din timp dedicându-l somnului. ").
        Pe blogul ăsta nu cred că o să am ce să scriu ,dar dacă-i ceva ,o să încerc să-mi sacrific puţin timp (din cele 4 ore în care stau trează) şi-o să trec şi pe aici.
        Am plecat . Destinaţia : VACANŢĂ .

Despre Annitu

Write admin description here..

53 de comentarii:

  1. da da vezi sa nu dormi tu :)) :p
    da chiar VACANTA 8-> ce bine e in ea..:xsper sa nu treaca repede :(( :-l 8-|
    sa ne spui ce ti-a adus iepurica ;;) =)):))
    da chiar tu ce vrei de iepurica ?:-? ;;)
    sa nu spui nimic. te roooggg [-o<

    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Vampire Lover,

    ehee....dar ca orice vacanţa va trece repede :)).
    păăăăiii..o pisică:x o s-o aducă peste o săptămână.


    tu ce vrei ?:o3

    RăspundețiȘtergere
  3. carti si haine si carti si bani ;;)
    =))=))=))=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaaa da...şi mie o să-mi aducă o carte Nenea Iepurilă :b
    2 tocilare suntem :)).

    RăspundețiȘtergere
  5. heiii nu suntem tocitoare [-x
    eu citesc de palcere doamneeee abea astepta sa ma duc sa le iau nu o sa le las din mana pana nu le termin nu le las X_X

    RăspundețiȘtergere
  6. Păi şi eu tot din plăcere citesc. Altfel nu l-aş fi tras pe Moş Iepure de coadă un an să-mi aducă cartea:))))).

    Îmi imaginez cum ieşim amândouă cu rolele şi tu stai şi-atunci cu cărţile în mână . Într-una cu "Crimă şi pedeapsă" şiîn alta cu "Anna Karenina" =))..

    RăspundețiȘtergere
  7. X_X doamne nu =))=))=))=))
    atunci o sa fac pauza :))
    da cand ne oprim pe o banca ca ne dor chicioarele citesc >:)=))=))
    glumesc stii da?:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. aaa..pfff..şi eu care vroiam să zic că-mi iau şi eu cartea la mine şi citim împreună. Dar faza e că a mea e groasă..Are vreo 600 de pag :))

    RăspundețiȘtergere
  9. pai crima fara pedeapsa ar fii o cartuloaie imensa dar e din doua volume [facuta mai nou :))]
    ia-o si citim =))=))

    RăspundețiȘtergere
  10. dar de ce să nu citim în timp ce mergem ?:-"
    Doar suntem experte în mersul pe role B-).

    RăspundețiȘtergere
  11. :)):)):))
    da mai ales tu cu "ce facem e groapa...aaa facem pasu mare ce chestie" =))=))=))

    RăspundețiȘtergere
  12. =)))=))) Păi dacă-s cu ochii-n carte o să pot să trec mai uşor de gropi.Dar stai !..Ai zis că-n parcul Tău Minune nu-s gropi [-(.

    RăspundețiȘtergere
  13. mergem in parcu meu minune =))
    bine atunci tre sa avem grija la oameni sa nu dam epste iei si eventual sa nu cadem in lac :-j=))

    RăspundețiȘtergere
  14. aoloo..E şi lac p-acolo ?:-ss..
    Cum le ziceai tu ,mă ,la copii ?:-?

    RăspundețiȘtergere
  15. sau aşa=)) Poate dăm peste vreun d-ăla :))mai ajungem şi pe la Budimex. Ne lăsăm şi de role şi de citit după :)).

    RăspundețiȘtergere
  16. :)):)):))
    da da sigur...a doamne in parcu ala e grup de natii de oamenii frate...
    lol
    mai stii tipu cu "teoria chibritului" de la "teoria prieteniei" exista o legatura =))=))=))
    ce cap de brocoli sa ai sa spui asa ceva X_X

    RăspundețiȘtergere
  17. =)))) Ahhhh..uite..am şi uitat să scriu atunci pe blog despre asta=)) A fost mai importantă faza cu tipu' din autobuz care se autosatisfăcea .:))

    RăspundețiȘtergere
  18. =))=)):)):))
    doamne
    lasa eu spuneam doar asa ca idee ca mi-ai amintit tu de lume idioata(plozi/boraci)
    :)):))

    RăspundețiȘtergere
  19. aaa...:))Mno :)) . App...dacă tot am început să chat`uim p-aici :)) Ai vreo idee ce nume să-i dau mâţului ? (de fapt ,mâţei ...că-i fătoancă):)):* ?

    RăspundețiȘtergere
  20. :-?? nu stiu
    nu mai stii numele pe care le vroiai??X_X
    pisi ;;):)):))
    pisica
    anna
    lola
    sisa
    chiti
    kate
    :-???

    RăspundețiȘtergere
  21. Ana ?=)) De ce Ana ? Eu sunt mâţă ? Torc? Zgârii ? sau ce ?:-w

    Până acum vroiam să-i pun FOCA :))(de la Robotzi) dar FOCA-i băiat :-< îi pun numele Mona? :))

    RăspundețiȘtergere
  22. :)):))
    hei si pe mine la cheama Ana si eu zgarii ;;)>:)>:) nu torc[ma miorlai:)):))] si sunt matuca lu mami si tati =))=))=))=))=))=))=))=))...mie mi-a venit de la Anna Karenina =))=))=))=)) ce vrei si tu acum =))
    mona...pe bune X_X
    aappp raman eu nasa da ;;):o3

    RăspundețiȘtergere
  23. =)))))aaaa...da..fiecare cu păsărica ei :D[nu te gândi la prostii]=)):D
    Tu rămâi maşa daca vii cu un nume bun,normal . :))

    RăspundețiȘtergere
  24. branza ;;)
    hai e numele perfect :o3:o3 toti o sa te invidiezi ;;)
    si e NASA nu MASA :))
    okey nume..
    maia
    Afrodita
    alisa =))=))
    candra
    cate[kate]
    ely
    em
    enny
    emy
    fifi [si floricelele =))=))=))=))]
    katy....
    mai vrei ?=))=))

    RăspundețiȘtergere
  25. ooo haide..mai greşeşte vaca ..adică omu!
    hai,frate..mă iei cu afrodita şi fifi=)))))
    zi-mi ceva funny ...gen :foca, pufoşenia,facebook`ista =))
    LOOOLL=))))FACEBOOK`ISTA=))aşa`i rămâne numele=))SAU BLOGGERIŢA=))

    RăspundețiȘtergere
  26. :)):)):))
    bloggerita=))=))
    merge :-BD
    :)):))
    asa am scris eu intr-un formular care ne-a dat sa completam la scoala [meserie: bloggerita =))=))=))]
    in loc de eleva de ce sa scriu eleva =))

    RăspundețiȘtergere
  27. =)))da...aşa stăpân,aşa animal =))...
    am o idee mai bună : FIBI :x de la F.B. [facebook].
    Nu ştiu ce-am în ultima vremee. De când am văzut filmul "the social network" ,sunt obsedată de facebook =)).:-ss O fi vreo boală.

    RăspundețiȘtergere
  28. da...
    si e una grava ca acum mi-ai dat'o si mie X_X
    e doar vina taa.

    RăspundețiȘtergere
  29. Ba nu ţi-am dat-o...Văd că te-ai lăsat. .. =(( Nici măcar n-ai mai pus poze=((:((

    RăspundețiȘtergere
  30. am pus da nu ai comentat tu sunt 2 una cu starbuks si una cu HOPE >:P
    astept commuri dupa mai pun [-x

    RăspundețiȘtergere
  31. Pff..viata! Vacanta placuta si succes! Sa imi spui si mie daca ai reusit sa dormi 20 de ore:))=))
    Nu stiu de ce..dar nu prea ma satisface vacanta asta.As vrea sa fie scoala.
    Eh..oricum.Hai ca te las acum noapte bunaa!! :*:*:*:*>:d<

    RăspundețiȘtergere
  32. okey draga bravoo >:D<:*:*::*
    acum pun poze ...ba nu [-x nu mai pun uite asa ca's rea :-<

    RăspundețiȘtergere
  33. Haideee ,măăăiii..Mă amăgeşti aici DEGEABA?!?!!?!

    RăspundețiȘtergere
  34. da ;;)>:D<:*:*
    =))=))
    chiar vrei tu sa pun ?
    nu are rost :-<

    RăspundețiȘtergere
  35. Da. Chiar vreau !.. Ba are rost. Pui poze drăguţe . Le ador:( Haidee..Vreau poze!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!POZE !!! POZE!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. doar asa de a dracu
    NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!NU!!!!
    ;;);;)
    ;;);;)

    RăspundețiȘtergere
  37. eşti o VACĂ .o MARE VACĂ !!!


    A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!A BIG COW!!!

    RăspundețiȘtergere
  38. seman cu sora'mea >:D<

    o sa pun una nesemnificativa :-??

    RăspundețiȘtergere
  39. las.. e ok şi aşa:X e drăguţă..
    dar ba mă faci grasă şi tristă,ba am capu' mare...:-<sunt curioasă ce mai urmează :((

    RăspundețiȘtergere
  40. nu te mai etichetez...asta urmeaza ;;)
    bine ca mi-ai spus >:D<

    RăspundețiȘtergere
  41. [-( Măcar avem capu` mare amândouă.:D

    RăspundețiȘtergere
  42. =))=))=))=))
    dai copy paste la ce pui pe facebook nu ...bravo o duci bine =))=))

    RăspundețiȘtergere
  43. =))))n-am dat copy/paste:))am scris din nou [-(. Nu vezi diacriticile ?
    Reao !

    RăspundețiȘtergere
  44. =))=))=))=))=))=))
    ce nesuferita sunt nu ?:-<

    RăspundețiȘtergere
  45. toti imi spun ca sunt nesuferita ..nu e o nutate :-<:(

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top