luni, 18 aprilie 2011

Dezgheţare

Postat luni, 18 aprilie 2011  la ora 22:25:00  

        Nu mai suport normalitatea. Nu mai suport oamenii banali !În ultima vreme am cunoscut multe persoane speciale pe care ,desigur,am reuşit [nu cu mult efort] să le pierd şi...Acum, dacă stau de vorbă un om normal,îmi vine să-i dau cu ceva în cap .
        Şi cel mai rău e că îmi vine să-mi dau şi mie cu ceva în cap când văd în ce hal scriu. De ce nu pot să scriu şi eu ca el  ...sau ca ea?  Eu nu pot să scriu ceva siropos şi romantic . Sunt prea rece... indiferentă şi nu-mi pasă de sentimentele celorlalţi. Atâta timp cât mă descarc şi mă simt bine EU,ce contează ce simt alţii când citesc postările mele? Până la urmă, e blogul` meu ,care-i pe post de cel mai bun prieten şi scriu cum ,când şi ce vreau eu . 
        Nu îmi place că "trebuie" să scriu aici ce fac eu  în fiecare zi. Pe cine interesează ? Cred că nici măcar pe mine. La început credeam că dacă scriu ce fac în fiecare zi , mă voi simţi mai bine când voi reciti tot peste ceva timp De parcă aş avea timp vreodată să citesc 20000 de postări... Adică...am o grămadă de subiecte mult mai interesante în minte despre care aş vrea să scriu...doar că...nu pot ! Când încep să scriu,pur şi simplu mă blochez. Dacă greşesc? Dacă uit o virgulă ? Nu suport gândul că o să citească cineva ce-am scris eu şi că o să mi se atragă atenţia c-am uitat o virguliţă...Adică ,e ca şi când eu aş critica nişte persoane într-un post ,dar în acelaşi timp ,eu să fiu ca cei pe care-i critic.        
Aşa că... promit ÎN DIRECT şi în reluare că de azi voi încerca să mă "dezgheţ" şi să să scriu despre diverse chestii care-mi vin mie în cap la 3 noaptea şi care nu mă lasă să dorm. 
        De fapt, sper cred că postul ăsta face parte din acele chestii.
        Oare mi-a ieşit ceva? Mi-e frică să citesc ce-am scris de la începutu' postului până ACUM...

Despre Annitu

Write admin description here..

22 de comentarii:

  1. Haideee,ca a iesit bine,si va fi bine si de acum>:D<.Am eu incredere;;).

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Se vede din comentariu cât de bine a ieşit. ... În fine .. .

    RăspundețiȘtergere
  3. wow...
    eu sunt "ea" :O nu pot sa cred, ai gresit persoana [-x
    ce idee cu scriusu despre diverse...dar mie imi place si cand scriai despre ce faceai mataluta zilnic :)):))
    dar acum serioas, este o idee super buna sa scrii despre diverse si sa nu imparti cu toti ce faci tu zilnic.
    te-ai saturat de lumea normala huh?
    ma intreb de ce :)):))
    cat de multi oameni deosebiti ai pierdut tu pana acum sau crezi ca vei pierde?
    ----
    si iara, cred ca ai gresit cand m-ai pus pe mine la "ea" :-<
    nu merit.

    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu,Ylly,nu am greşit persoana.
    Da..chiar m-am săturat... Şi tu ştii din cauza cui mi s-a umplut paharu' . Din cauza "leului".8-|Frate...Chiar tre'să stau să-i explic unui băiat teoria iubirii ?:|
    În fine.Am pierdut multe..Ar fi o listă lungă. Mai lungă chiar decât aia cu defectele mele:)).
    Şi iară: NU : NU am greşit persoana! Tu eşti:*

    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. leu =))=))
    magaru ala hai frate ala chiar ca e om normal
    da si tu ... esti cu capu..."sa il.." hai gata mai bine nu mai fac publica nebunia =))=))=))
    frumos pana la urma a fost un final happy =))=))

    pai atunci...ma bucur nespus de mult ca sunt "un exemplu" ptr tine :o3

    RăspundețiȘtergere
  6. Daaa siguurr :)) Tare happy finalu` ..8-| Acum stau eu şi sufăr ca proasta. :))
    Ştii cât mă oftic ?!!!??!

    RăspundețiȘtergere
  7. nu ai de ce :))
    da ce stresata erai...:)) doamne haide ca nu ai de ce sa suferi...e idiot[ e un leu nedresat [-x tre sa ia cartea aia...cum branza mea se numea..cu femeile si barbatii la care ai facut tu poza...nu mai imi vine :))]

    RăspundețiȘtergere
  8. =))))))AHhhhhhhhhhhhh=)))tre să fac un post ddespre asta..Uite :X am găsit o "chestie" despre care să scriu:X da` tre să scot poza din tel:))
    *brb să văd cum se numea cartea*

    --------------------------------

    *back*
    "Tot ce ştiu bărbaţii despre femei":)))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. =))=))=))=))=))
    bestiala cartea...trebuia sa stam sa o citim :((
    =))=))=))=))=))
    uite vezi ce poti sa scrii ...si poti sa gasesti din orice ceva de scris ;;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Da:X :X mersi !
    Dacă nu-mi aduceai aminte tu, uitam :)). :*

    RăspundețiȘtergere
  11. aceasta "ea" http://shadowregrets.wordpress.com/capitole/capitolul-8/ nu cumva a copiat pasajele din cartile twilight?/;;)

    RăspundețiȘtergere
  12. aceasta ea a scris un "fanfic twilight" cu o alta idee...8-| [nu cu vampiri si cu sange si cu etc etc]
    inainte citeste despre ce e vorba si dupa comenteaza!!!
    sunt 0 pasaje din twilight acolo, personajele nici macar nu sunt vampiri/varcolati/hibriti. Daca poti spune ca a copiat ceva acele sunt numele, dar nu e singura care a facut asta.

    RăspundețiȘtergere
  13. Hei!Chiar scrii frumos:*Serios vorbind,mie cel mai mult imi plac complimentele pe care ti le faci singura[cartita,scroafa etc.]Esti super-mega-extra-hiper-ultra amuzanta:))

    RăspundețiȘtergere
  14. Mno :))

    @Anonimilor, Nu vă mai certaţi p-aici ! Şi nu vă luaţi de Ylli (adică Anonim1):-w
    Şi dacă ar fi copiat,ce te freca pe tine,măi ?!

    @Muhaha,mersi :-??:)) dar ştiu că minţi :D

    RăspundețiȘtergere
  15. mai Annitu de ce te mai stresezi asa?imi place enorm sa citesc ce "prosti"scri tu aici
    am blogul acesta in tab
    de ce?ca-mi place ce scri ..bye

    RăspundețiȘtergere
  16. @denysuca,pentru că aşa-s eu. După ce că sunt stresantă,sunt şi stresată.
    Mersi ... !:*

    RăspundețiȘtergere
  17. În mare parte , să zic că mă regăsesc pe acolo ! :). Mă bucur că ești îndrăzneață și faci acest pas ! ^^

    RăspundețiȘtergere
  18. @denysuca,o să mai ÎNCERC să scriu.

    @Melinda,îmi pare rău că te regăseşti în asta >_<

    RăspundețiȘtergere
  19. Și eu mă gândeam la o schimbare ... Bine -- de mult încerc . Dar poate că nu am avut destulă voință ... sau mi-a fost prea * lene * ... Dar chiar vreau să mă schimb ! ..

    RăspundețiȘtergere
  20. Sincer, am început de la o vreme să mă schimb, parcă nu mai sunt așa plină de MINE și parcă sunt mai deschisă ... Parcă pot să îmi exprim sentimentele DIRECT ! Nu să mă ascund ... Dacă vrei , îți zic cum să o faci și tu ! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  21. pai din moment ce asta e blogul tau personal nu conteaza ce zic altii...

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top