vineri, 29 aprilie 2011

Dupa 74 h

Postat vineri, 29 aprilie 2011  la ora 22:28:00  

        Saaluuutaree !Am revenit (pentru a 9183474 oară) şi eu...după 3 zile şi 2 ore ...adicăăăăăă 74 h pentru că am fost plecată la nunta regală  Spitalu' de Nebuni .
        Acum serios. Nu mă aşteptam să mai scriu vreodată p-aici şi nu ştiu cât de des voi scrie de-acum încolo . Acum o fac pentru că vreau să vorbesc cu Ylli prin comentarii  mi-era dor de blogu' ăsta şi mă simt nasol dacă nu scriu şi pe aici . 
        În ultimele 3 zile, adică de când a început şcoala ,n-am făcut nimic ce-ar merita povestit; O mică recapitulare : Miercuri  a început şcoala şi ,dacă a fost prima zi, e logic că n-am făcut nimic. Asta nu înseamnă că joi s-a schimbat ceva. Nici profesorii nu şi-au revenit după vacanţa asta. Parcă le-a rămas mielu-n stomac. Azi a fost cea mai uşoară zi. Desigur, pentru că e vineri . Ador ziua de vineri. Am cele mai uşoare ore şi ies cel mai devreme ,adică la 18:00. Ultima oră (muzică) n-am făcut-o . Probabil profa' s-a sinucis pentru că nu a fost acceptată în semifinala de la "Profii Românii au Talent".          De săptămâna viitoare încep tezele şi simt că înnebunesc (nu că ar fi o noutate) când mă gândesc la cât am de învăţat  ; Prima e luni şi dau la geografie /istorie .
        Ăăăă...gata . Ajunge ,da?
        -Da.
        -Pot să plec acum ?
        -Sigur.
        Cum ziceam; Înnebunesc.Asta e din cauza tezelor.
        Noapte bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

37 de comentarii:

  1. doamne fereste.
    ai numarat orele copilule facem mate aici [-( ai spus ca nu iti place.
    se vede mureai de dor dupa blogu asta...:P
    vaaii...bafta la tezzee :-ss
    BLOGU TAU VORBESTE :O:O:O:O:O:O
    ce tare =))
    saraca ta profa :o3 nu iti e mila? =))=))=))
    okey, hai ca te las [-x
    noapte buna.
    si bafta
    H&K,ylly

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi nu îmi place 8-} dar dă mai frumos aşa :-" Chiar îmi era doar de blog. Doar că....nu prea mai aveam ce să scriu . Şi mai ales...cum să scriu ...
    Mersi !
    Nu vorbeşte blogu',măi. E...a 2a parte din mine . Mai vorbim câteodată. O să îţi dai seama de asta şi când o să termin povestea aia ...din cauza căreia m-am încăpăţânat eu şi n-am mai scris p-aici.
    Şi de profa...nu . Nu îmi e milă . Ducă-se-n brânză.
    Şiiiiii...ştii că nu tre' să mă laşi..

    RăspundețiȘtergere
  3. ete nu tre sa te las, pai nu ai spus "noapte buna" [-x
    nu ai spus ca iti era dor de blogu asta [si ai taiat ca vrei sa vorbesti cu mine :))):p]

    doar asta mai spun:
    LASA-MI BRANZA CA NE CERTAM, CUMPARATI SALAM DA NU BRANZA, E LUATA!!
    mda..te lauzi cu povestea aia da nu ai scrie la ea ca sa citesc si eu...[-x
    [am scris eu din poveste ca mi-ai trezit interesu'...nu am scris decat 2 pagini :-j oricum nu iti dau, nu fac public era doar asa pe baza de plictiseala..:-??]

    RăspundețiȘtergere
  4. Ştii că aşa se încheie fiecare post al meu. [-( Aoloo doamne. Zici că ai cap de dop .:)) Ştii că vreau să vorbesc cu tine >:p . Am tăiat ca să nu se supere "fanii" şi să fie geloşi [-x.:-$
    Mă scuzi că ţi-am folosit cuvântu'. Gata. De-acum folosesc Peştele ;;) Cine vrea peştişoruuu ?? Yliiii vrea peştişoruuu;;) Fiji fiji fiji ;;):))
    Păi nu mă laud. Dar am o idee super-mega-hiper-ultra-genială şi chiar vreau s-o termin. Ai văzut că am scris 3 rănduri. Ştii cât mi-a luat să le scriu ?:))) 2 luni.
    Şi oricum. O să pun şi povestea scrisă de tine. Doar că tre' să corectez acele mici greşeli gramaticale :-w.

    RăspundețiȘtergere
  5. In sfarsit ai scris si tu pe aici ;)).
    De cand ma tot uit sa vad....scrie? nu scrie. scrie? nu scrie si acum iata : A scriiis !

    RăspundețiȘtergere
  6. pai vezi, e lumea impotriva noastra :-< nu ai vazut ca de fiecare data cand comentam eu, sau eram in comentariu[ soro :-w] nu mai comenta nimeni [-(.
    ma rog, nu ii opreste nimeni sa comenteze si sa spuna ceva 8-|
    ti-a luat doua luni sa scrii...alea trei randuri, si mie 5 minute sa scriu 8 randuri care nu ti-au placut tie =))=))=))
    ti-am mai spus eu incearca sa lasi totul atunci cand scrii si sa asculti muzica linistita[fara vorbe..:-? sau o melodie pe care nu o stii] sau sa nu asculti muzica, dar sa fii concentrata sa scrii nu sa si vorbesti pe messs, ca asta te distrage, ca esti ceva gen "lasa ca o sa sciru mai incolo ca mi-a scris Mihai [am dat si eu un exemplu :-s] si tre sa vezi ce a scris mihai ca altfel nu poti sa stai linistita.[asta creed eu ca se intampla poate ca ma insel :-ss doar ca asa mi se pare daca nu ai reusit sa dai fru liber imaginatiei si creativitati].
    oricum... mai am ceva de spus :))
    auzi ...hai corecteaza tu printre lacrimi de fiecare data si la ora 3 noaptea >:P
    ma lasi ca nu am plans asa de des de la o lectura niciodata in viata mea, nu am plans niciodata de la ceva ce am scris eu :-<.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ba nu -i adevărat. Uite că a mai comentat cineva:))
    Haide ,măi..Mi-au plăcut. şi erau chiar 3 pag.
    O să încerc 8-|. Şi da. Ai dreptate. O să închid mess-u când o să mă apuc să-mi continui preţioasa povestire.
    Ohhhhhhhhhhhh..ce drăguuuuţţţ ....:(

    RăspundețiȘtergere
  8. ce e dragut?
    ba da e adevarat, toti sunt impotriva, cum spuneai si tu pe uni ii omoara gelozia ca cica am ajuns la inima ta 8-|
    ma rog, cum am mai spus nu imi pasa ce spun ceilalti...toti ma urasc, de ce sa nu ii las in pace?:-??
    ORICUM=))
    revin, ce e dragutt?

    RăspundețiȘtergere
  9. că ai plâns la aia.

    Hai frate!! Nu te urăşte nimeni. Şi dacă o face cineva, s-o sugă !

    :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Lol ce dur suna "s-o suga!" :))
    :-ss

    RăspundețiȘtergere
  11. mda... ce puteam sa fac, m-a impresionat :o3
    ma rog, cum spui tu...

    RăspundețiȘtergere
  12. Aolooo :)) tu ce cauţi p-aici ,Răzvan ?Adică.. de ce urmăreşti discuţia noastră "privată" ?:))

    @Ylli,e bine atunci..oarecum. Ce mai ai acum ?

    RăspundețiȘtergere
  13. ce am acum ?
    iara ai tu presimtiri dealea "bune" ca ma simt rau? :-" ;))

    RăspundețiȘtergere
  14. Ohh ,haide. Ştim amândouă cât de bune sunt. Ştiu că ai ceva. Şi dacă în 2 minute nu-mi zici ce ai,jur pe Peştele Meu că te trag de păr !!![-(

    RăspundețiȘtergere
  15. afla unde stau, dupa mai vorbim...si app am si eu badigarzi p'aici...asa ca nu o sa poata sa ma trga de par.
    nu am nimic...

    RăspundețiȘtergere
  16. Da....d-aia ai pus "punctele ucigaşe" .

    RăspundețiȘtergere
  17. nu vezi tu bine ...nu's acolo :-j
    bine bine...
    nu am nimic***************
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  18. Eşti ţăcănită. Poate ar fi cazu' să începi ce mi-ai zis @-).

    RăspundețiȘtergere
  19. ce ti-am spus?
    ca vreau sa ma inchid in lumea mea???
    sau ce?

    si de ce esti nasparlie...l-ai gonit pe Razvan asa ca si cum iti statea in ceafa, parca nu ar fii prietenul(amicul) tau.
    ntz ntz.:))

    revin...ce ar trebui sa iti spun?
    si da sunt tacanita...si nebuna, si...multe.

    RăspundețiȘtergere
  20. da...asta.


    şi nu l-am gonit eu. doar că tot comenta la ce comentăm noi aici :))) ia nu-i mai lua apărarea :|.

    mă bucur că recunoşti.

    RăspundețiȘtergere
  21. de ce sa nu ii iau apararea, ce daca comenta ce vorbeam noi ..mare chestie ce vorbeam...era ceva PRIVAT???
    nu cred, poate ca sunt mai multi care citesc, sau care o sa citeasca pe ascuns[adica fara sa comenteze] nu poti sa stii ce se intampla in lumea asta a blogurilor =)) ,poate ca in acest moment cineva ma ...gata tac! ca dupa iara tipi la mine 8-|
    mereu am recunoscut asta :-?? nu e o noutate.
    si cu "da...asta"
    ce tre sa mai explic??
    ti-am spus tot.

    RăspundețiȘtergere
  22. Hai ,frate! I-am zis în glumă. 8-| Nu înţeleg care-i problema ta că i-am zis asta .:))
    Poate...dar cine e atât de Floşco-Moşco la câp încât şi-ar pierde timpu' citind atâtea comentarii ?:-@
    E bine să recunoşti că eşti nebun.
    Nu tre' să mai explici nimic. Am înţeles tot.Sper să scapi cât mai repede de persoanele alea din bară şi să pleci în lumea ta şi să vii mai veselă [-(......
    Sper că nu fac parte din bară.:-ss

    RăspundețiȘtergere
  23. noo deloc, ca tu nu esti din lista mea, tu esti certata cu lista mea ...[-(
    sunt vesela /:)
    nu inteleg de ce naiba ti s-a pus pata pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  24. :)))Haide ,măi..Nu vreau să stau în calea unui lucru care îţi face bine@-).

    Mi s-a pus pata pe tine pentru că ştiu că NU eşti bine. Şi nici nu-mi zici ce ai şi cum te pot ajuta. 8-|

    RăspundețiȘtergere
  25. DOAMNE FERESTE! VREI SA STII CE AM....NA: sa vada toti ce am...8-|

    am o stare de gol si de plictiseala, ma simt monotona, pierduta, vreau sa revin la timpul meu, la programul meu si ma simt foarte departe de el, mi-e dor de tot, vreau tot ce am avut inapoi tot timpul meu, toti cei care imi erau alaturi candva, toti cu care puteam sa port o discutie fara sa risc un scandal ...8-| ma rog, chiar nu imi pasa de asta, doar vreau sa am programul meu super ocupat inapoi si sunt varza, nu fac nimic ca sa revin la el :-<
    atat tot!
    asta am...nu era ceva extraordinar, nu imi pasa de nimeni ...vreau doar sa fiu vechea ylly ...m-am saturat de cea noua :-<

    RăspundețiȘtergere
  26. Doamnee !!!Normal că vreau să ştiu ce ai .8-|
    Eşti aiurea.
    Toţi trecem prin porcării d-astea. Fac parte din viaţă. Te înţeleg. Şi...ştii că îţi sunt alături .

    Mno...poate te maturizezi.

    RăspundețiȘtergere
  27. ..ai aflat pe mess cauza care chiar ma sacaia...
    ma rog
    da o sa ma maturizez, mai am un pic si o sa devin eu ...cineva..

    RăspundețiȘtergere
  28. Aolo..Las că vezi tu omor pe mess !b-(

    RăspundețiȘtergere
  29. ba da. Doar faci MUUUUUUU ;;)văcuţele mici ,roz şi scumpe au codiţă. ;;)

    RăspundețiȘtergere
  30. ce dragut...suntem doua vaci ;;) suntem surori ...asa ca esti si tu vaca(vacuta) cu mine...;;)
    hai pa!!!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top