marți, 12 aprilie 2011

Salvare !

Postat marți, 12 aprilie 2011  la ora 00:35:00  

        Hy!
        Se pare că n-am avut o zi foarte grea. M-am trezit la 9:30 ca să repet la istorie ,greografie, franceză ,logică.
        La engleză m-am apucat de o nouă brăţară cu numele Deea. 
        La română m-a prins diriga că stăteam pe net' de pe telefon la ora ei. Dacă foloseşte cuvinte străine mie şi eu ,ca un elev silitor, le caut definiţia în dex-online , cu ce-am greşit 
        La istorie am răspuns olecuţă la oră. Dacă nu mi-a trecut nicio notă ,mâine sigur o s-o facă.
        La franceză trebuia să dăm test,dar se pare că profa' a şi uitat. (norocu' meu).
        La geografie m-a ascultat => 10.
        Şi-n final ,logica. Şi-aici trebuia să dăm test,dar s-a răzgândit profa' .  
        Ehee...să pare că planetele s-au aliniat în favoarea mea. Să dea Domnu' să fie aşa şi mâine că dau test la latină.
        Plecat -am !Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. Hai ca in curand iti invat orarul. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. apar si eu cam tarziu :"> oricum.
    cum sa incepem:

    felicitari pentru 10
    si pentru ca nu ai mai da test la majoritatea orelor la care trebuia ;))
    fraaaatttteeee ma enerveaza profa aia a ta de istorie de ce nu iti pune NOTA?!?!?!!?!?!?
    baftaaa azi la testul de la latina o sa iti dau si mesaj ca sa prinzi noroc iara :P

    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooo...bv pentru 10 si bafta si la istorie.Sper sa iei pana la urma si acolo unul.
    Bafta la scoala!
    Ti pup,ti pup! :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ylly,Mulţumesc!:* Sigur am avut noroc că mi-ai dat tu mesaj înainte. Ştii... ? chiar nu mă aşteptam .

    @Byby,Mersi . Baftă la şcoală şi ţie !

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top