sâmbătă, 9 aprilie 2011

În creştere

Postat sâmbătă, 9 aprilie 2011  la ora 00:04:00  

        Azi m-am trezit la 9:00. Pe la 11:00  am mers până la mama (la serviciu) şi după am fost să-mi iau căşti pentru mp4 (că le-am ros ca o veveriţă rozătoare şi pipernicită pe cele vechi ). În staţie ,au trecut două tramvaie (pe care trebuia să le iau ) pe lângă mine fară să-mi dau seama ...că mă uitam cum se juca un câine pe lângă o maşină. Clar : o iau razna .
        La şcoală am stat şi-am lucrat  la brăţara cu numele meu până-am terminat-o.  Am ales cam prost culorile (verde+ maro) şi nu prea se înţeleg literele. Cred că am şi câteva poze (cam neclare ,ce-i drept) .
        *BRB să scot pozele din telefon*

 
        Aşa . Back . 
        De la şcoala am ieşit la 17:45 şi am fost puţin mai mult în parc cu rolele
        Azi m-am şi măsurat ...Şi cât crezi că am ? Exact 1.55 m. Am crescut cu 5 cm în fix 8 luni. E ceva...  
        Mai devreme a venit şi valu' roşu peste cuibuşoru' meu cu de păsărele şi nu mai pot de durere de...burtă
        Mă duc să mă odihnesc că-s frântă. Presimt  o febră musculară de toată urâţenia. Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. ce draguta e bratara :x:x mda si ai spus bine, nu prea ti-ai ales culorile.
    ai fost cu rolele, singura :O
    hopa a crescut surioara mia :o3:o3 bravoo draguta te faci mare pe zii ce trece >:D< :*
    sper sa te simti mai bine.
    Hug&Kiss,ylly
    >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Al naibii val nu putea sa mai intarzie si el 2-3 zile :)).
    >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  3. WOW Ce tare este bratara!!! :X:X Desi..ai dreptate culorile nu le-ai alea foarte bine.Mergea mai bine un alb cu negru sau nuj..(am zis si eu niste culori la intamplare acum)
    Aa ce „dragut” un caine. >:p (mda „iubesc” cainii)
    Pai..week-end placut!
    :*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Scuzaţi întârzierea.
    @Ylly,după ce că m-am îngrăşat 2 kg ,mă mai îndopi şi tu cu cuvinte măreţe.
    Acum (mai ales de 10 min) mă simt ....mult mai bine:)):).

    @Răzvan,oricum a venit mai devreme cu 3-4 zile.

    @Bibi,Mersi! Ştiu...
    Şi eu urăsc câinii..sau mai bine zis : ei mă urăsc pe mine :)).
    Al meu n-o să fie prea plăcut,la cât am de învăţat@-).
    Weekend plăcut ţie (vouă)!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu doar pe tine.Eu doar daca ma uit o secunda la ei ma latra :|:| Sau chiar daca nu le fac nimic ,vin dupa mine.Odata cautam numarul hingherilor dar tot nu l-am gasit. X(
    :*:*:* Noapte bunaa!! >:d<

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top